En middagWat een avond zeg, heerlijk!
Absurd dat Feyenoord hem zo makkelijk heeft laten gaan.Berghuis drukt steeds meer zijn stempel op het spel van Ajax. Koopje van het jaar.
De Berghuis van dit moment heeft Feyenoord beter gemaakt. We zijn um dankbaar.Absurd dat Feyenoord hem zo makkelijk heeft laten gaan.
Nee, scoorde in zijn beste seizoen 15 goals in 39 wedstrijden. En nu staat hij al op 11 in 13 wedstrijden.Feyenoord maakte er ook een leuk avondje van. Weirde wedstrijd zeg. Maar wel knap hersteld, die Til is wel een goalgetter geworden zeg. Zoveel scoorde hij bij AZ toch niet?
Ja, maar zoals hij zelf ook al zei vallen ze nu ook wel steeds precies goed. Gaat nog wel een periode komen dat hij een hele tijd niet scoort. En de conclusie na de seizoensstart is denk ik vooral dat we nu veel meer spelers hebben die een goal kunnen maken. Berghuis was fantastisch, maar zo afhankelijk van één speler zijn voor je doelpuntenproductie is ook kwetsbaar. Dat is nu veel minder het geval, dus ik maak me geen zorgen.Heb je volgend seizoen wel een vacature te vervullen. Echt bizar productief.
Geen enkele zelfs. Al heeft Slot ook gelijk dat hij met zijn vele loopacties zonder bal wel veel ruimte creëert voor zijn medespelers. Daardoor heeft Sinisterra bijvoorbeeld al een paar keer kunnen scoren. Dus statistisch geen assists, maar indirect wel.Zeker waar. Valt ook op dat Til op dit moment nauwelijks assists geeft.