Jij denkt oprecht dat ze tweede kunnen worden?Na de slechte seizoenstart hebben we eindelijk weer het vertrouwde AZ zien voetballen 5 - 0 tegen GAE
Als je met 5-0 van de beste ploeg van de eredivisie wint, waarom niet?Jij denkt oprecht dat ze tweede kunnen worden?
Als je met 5-0 van de beste ploeg van de eredivisie wint, waarom niet?
Wat een nepper zeg.Net naar Max verstappen gekeken i.p.v. voetbal na zoveel verliespartijen.
En ik zie nu dat AZ toch nog met 2 - 0 voor staat.
Zouden we nu al beginnen met punten halen voor de 2e plek aan het einde van het seizoen.
Prima winst weer vandaag voor FC Twente. Mooi dat de jonkies uit de eigen jeugd steeds belangrijker worden.
Sportief, ik weet dat je niet veel met Cambuur hebt dus dit zegt veel.Daarnaast nog even een groot compliment voor Cambuur. Met beperkte middelen zulk herkenbaar spel spelen en vol energie en plezier boven jezelf uitstijgen als team. Dat verdient veel lof. Kunnen veel ploegen, waaronder wij, een voorbeeld aan nemen.
Sportief, ik weet dat je niet veel met Cambuur hebt dus dit zegt veel.
Ja, dat is hoe ik ook in het voetbal sta. Leuk dat ze boven Heerenveen staan, maar niet meer dan dat. Vooral mooi dat ze het goed doen. Maar ja, ik ben ook geen hardcore Cambuurfan, al heb ik met Feyenoord of PSV ook niet wat gevegt of vakx of de Wolf met Ajax heeft. Gezonde rivaliteit waarbij het in de titelstrijd altijd goed uitkomt als ze punten verspelen. En nou ja, anders natuurlijk ook wel leuk als PSV of Feyenoord verliest😀.
Maar bij Vambuur zijn er mensen die Doke Scmidt verwijten dat ie bij dkv heeft gespeeld, dan ben je wel een beetje raar wat mij betreft. Zeker omdat Doke het prima doet, verzaakt nooit, scherpe tackles en soms zelfs een assist. Ik ben wel een Doke fan geworden.
Die hebben schijnbaar een iets minder prominent Heerenveen verleden.Zijn die mensen ook geen fan van Sandor vd Heide, Henk de Jong of Martijn Barto dan?
Die hebben schijnbaar een iets minder prominent Heerenveen verleden.
Ja, dat is hoe ik ook in het voetbal sta. Leuk dat ze boven Heerenveen staan, maar niet meer dan dat. Vooral mooi dat ze het goed doen. Maar ja, ik ben ook geen hardcore Cambuurfan, al heb ik met Feyenoord of PSV ook niet wat gevegt of vakx of de Wolf met Ajax heeft. Gezonde rivaliteit waarbij het in de titelstrijd altijd goed uitkomt als ze punten verspelen. En nou ja, anders natuurlijk ook wel leuk als PSV of Feyenoord verliest😀.
Maar bij Cambuur zijn er mensen die Doke Schmidt verwijten dat ie bij dkv heeft gespeeld, dan ben je wel een beetje raar wat mij betreft. Zeker omdat Doke het prima doet, verzaakt nooit, scherpe tackles en soms zelfs een assist. Ik ben wel een Doke fan geworden.