Ik voel me bestolen.
Blijkt maar weer dat die VAR echt kut met peren is. Nu wordt er niks gedaan, want het is geen duidelijke fout. Maar bij Vitesse-PSV ook niet, alleen dan is het ineens een andere waarneming.
Maar dat is het nu toch ook? Mulder denkt dat Traoré wordt vastgehouden, maar dat is andersom.
Dat valt toch niet uit te leggen?
Eh nee, zo gaat dat niet. De VAR kijkt sowieso (of de scheids het nou wil of niet) elk doelpunt, penaltysituatie e.d. na. Bij twijfel vraagt de VAR altijd na aan de scheids wat hij gezien heeft.Bij Vitesse - PSV was het de scheidsrechter die zijn eigen waarneming graag gecontroleerd wilde hebben.
Mulder was scheids en Van Boekel VAR.
Ik sluit me vwb Siemen Mulder aan bij wat Derksen ooit over hem zei.
Jawel dat heeft Nijhuis zelf verteld.Eh nee, zo gaat dat niet. De VAR kijkt sowieso (of de scheids het nou wil of niet) elk doelpunt, penaltysituatie e.d. na. Bij twijfel vraagt de VAR altijd na aan de scheids wat hij gezien heeft.
Er was toch de hoop dat die (net als de Kuipfactor) zou gaan verdwijnen met de VAR?De Ajax Bonus!
Vreemd. Want zo is de VAR niet bedoeld. Dan ga je in de richting van hoe het bij bv hockey gaat. Overigens niks mis mee, maar zo was die bij voetbal niet bedoeld.Jawel dat heeft Nijhuis zelf verteld.
Die Nijhuis krijgt wel extreem veel vertrouwen onder de lat. Maakt wekelijks poedels, maar ze laten hem nog even staan.Vroege voorsprong van Heracles door Vloet. Misser van de keeper van Utrecht.