Speelronde 7 Toppers & Krakers all over the Eredivisie Place!

Wie wordt de man van het weekend?

  • Uldrikis (Yeah right)

  • Bergwijn

  • Odgaard

  • Guus Til

  • Gimenez

  • Noppert

  • Vlappie

  • Pepi

  • Burak Yilmaz

  • Gözöbüyük

  • Tadic

  • Karlsson

  • Xavi S

  • Bijlow

  • Muhren

  • Lidberg

  • Kramer

  • Boere


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

erka

Well-known member
Leuke maar rare wedstrijd om te zien, beide ploegen doen leuke dingen maar maken ook veel fouten.
 

Pascallovic

Well-known member
Vraag mij bij heel veel fouten af, of het afgedwongen fouten of gewoon slordigheid en onkunde is. Zelfs als de druk er niet vol op staat doen ze de raarste dingen.
 

JMD

Well-known member
Vraag mij bij heel veel fouten af, of het afgedwongen fouten of gewoon slordigheid en onkunde is. Zelfs als de druk er niet vol op staat doen ze de raarste dingen.
Bij PSV is het sowieso vooral onkunde, zeker achterin.
Voorin willen ze soms het gewoon te mooi doen, zoals bv die aanval van Feyenoord bij de 2-2, gewoon heel simpel, balletje naar buiten, voorzet. Oke, mazzel dat Obispo die bal aanraakte, maar wel simpel. Bij PSV moet het het liefst via 22x overtikken, balletje terug enz...
 

stc

Well-known member
PSV speelt weer kansloos. 2de helft zet Slot e.e.a om waardoor Feyenoord PSV weer gaat overlopen en PSV kansloos gaat verliezen

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Max

Administrator
Forumleiding
Doet PSV goed. Vol tempo en druk en dan komt er naar buiten dat dit team nog niet op elkaar is ingespeeld.

Maar goed, je staat desondanks 2-2 en je hebt een prima bank met nog wat gevaarlijke wapens.
 

De Wolf

Well-known member
Bij PSV is het sowieso vooral onkunde, zeker achterin.
Voorin willen ze soms het gewoon te mooi doen, zoals bv die aanval van Feyenoord bij de 2-2, gewoon heel simpel, balletje naar buiten, voorzet. Oke, mazzel dat Obispo die bal aanraakte, maar wel simpel. Bij PSV moet het het liefst via 22x overtikken, balletje terug enz...
Kinkt als Feyenoord
 

JMD

Well-known member
Hoppaaa!!!!

Til... Die zat te wachten op een goal, en dan uitgerekend tegen Feyenoord
 
Bovenaan