JMD
Well-known member
Blijkbaar is dus de regel zo dat er geen scheidsrechtersbal is bij zo'n situatie, maar de bal naar de keeper gaat.
Hij krijgt een knal in zijn nek... Logisch dat dat pijn doet.Eens, duidelijk geen duw. Hendrix wel een mietje zeg.
Bernardo is blijkbaar een beetje uit zijn hum omdat hij in een ander topic tegenspraak krijgt.Hij krijgt een knal in zijn nek... Logisch dat dat pijn doet.
Kan me dat voorstellen ja... Vitesse staat nog wel naast jullie maar die gaan nog wel wegzakken.Prettig weekend.
PSV ook niet. We zullen best een aantal goede duels gaan spelen, maar teams van Schmidt zijn het eerste seizoen altijd heel wisselvallig. Denk dat wij dat ook gaan krijgen. Je ziet nu al gewoon in 1 duel te grote verschillen bij PSV. Tegen ploegen als PEC en Groningen kom je daar nog wel mee weg, maar tegen Vitesse niet, laat staan in de Kuip bij Feyenoord of tegen Ajax.Ik zie Vitesse niet als titel concurrent.
Feyenoord trouwens ook niet. En als het zo door gaat PSV ook niet meer. 😀
Ik zie Vitesse niet als titel concurrent.
Feyenoord trouwens ook niet. En als het zo door gaat PSV ook niet meer. 😀
Het punt is alleen dat Hendrix naar achter liep en dus tegen de Vitesseverdediger aanliep. Die vloog ook achteruit.Bij Nijhuis mag je dus voortaan rustig iemand in zijn rug springen, als je maar niet je handen gebruikt.
Is dat de nieuwe lijn Nijhuis?
Ja, dat zullen we nooit weten, maar ik ben zo arrogant te denken dat Ajax ook tegen 11 VVV'ers wel gewonnen had, maar nogmaals, dat zullen we nooit zeker weten.Nou, ik zou niet te hard van stapel lopen. Ajax is ook allerminst overtuigend, toch? Ik bedoel, gister had je geluk met die rode kaart. Anders was die wedstrijd ook heel anders gelopen.
Nou, ik zou niet te hard van stapel lopen. Ajax is ook allerminst overtuigend, toch? Ik bedoel, gister had je geluk met die rode kaart. Anders was die wedstrijd ook heel anders gelopen.
Ja, dat zullen we nooit weten, maar ik ben zo arrogant te denken dat Ajax ook tegen 11 VVV'ers wel gewonnen had, maar nogmaals, dat zullen we nooit zeker weten.
Pas als stc het met je eens is, zal ik toegeven dat je gelijk hebt.
Bij Jong PSV is ook een coronageval en daarom nam PSV voor de zekerheid geen spelers van Jong PSV mee. Mee eens dat het er vrij amateuristisch uitzag, maar snap het wel.Ik vraag mij af of Schmidt wel vertrouwen heeft in de spelers van jong PSV. Anders had hij ze wel meegenomen naar Arnhem. 3 wisselspelers is gewoon veel te weinig op dit niveau. Zoveel wissels doet mij denken aan mijn tijd toen ik nog voetbalde. Hadden wij ook max 14 man exclusief wisselkeeper.