SPEELRONDE 6

Pascallovic

Well-known member
Ik vraag me altijd af hoe zoiets kan? Ik volg de wedstrijd niet live, maar onderschat Feyenoord NAC of spelen er andere zaken mee?
Feyenoord heeft genoeg zwakke momenten gehad dit seizoen. Excelsior uit en ook Heracles uit was billenknijpen, tel die eerste helft in Eindhoven mee en de zwakke wedstrijd van afgelopen woensdag dan loopt het ook daar niet altijd soepel en kun je een keer tegen een zeperd aanlopen.

Hankie

Well-known member
Gefeliciteerd Zwammy!

Feyenoord zit in een zeer moeilijke fase, dinsdag weer een tik en het is voorlopig klaar.

stc

Well-known member
Afwachten hoe PSV morgen omgaat met de resultaten van vanavond bij Feyenoord en Heerenveen.

JMD

Well-known member
Afwachten hoe PSV morgen omgaat met de resultaten van vanavond bij Feyenoord en Heerenveen.
Die hebben het al druk genoeg met zichzelf....

Een uitduel voor PSV staat de laatste tijd garant voor puntverlies. Enige voordeel is dat we het in de Galgenwaard vaak goed doen de laatste jaren, maar goed, dit Utrecht is wel een paar tandjes beter dan die van de laatste jaren, en wij zijn er niet sterker op geworden de afgelopen jaren. Ben benieuwd hoe we beginnen morgen: zoals tegen Feyenoord of zoals tegen Heerenveen. Hoop dat het iets minder los zand is, want anders speelt de ploeg van Ten Hag er zo doorheen.

Verrassend resultaat van Feyenoord, die had ik echt niet verwacht. Hoopte op Rotterdams puntverlies volgende week bij AZ, maar vandaag durfde ik daar niet van te dromen. Betekent tevens dat we morgenavond in het slechtste geval 1 punt achterstaan op Ajax en gelijk met Feyenoord, en als het meezit 3 punten voor op Feyenoord en 5 op Ajax.

JMD

Well-known member
Verder mooi dat Roda nog steeds op 0 staat en dat Willem II ook verliest.

Bovenaan