Speelronde 5 + inhaal

Wie is de topaanwinst deze zomer?

  • Bassey

    Stemmen: 2 25,0%
  • Mihailovic

    Stemmen: 0 0,0%
  • Szymanski

    Stemmen: 5 62,5%
  • Cillessen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Benitez

    Stemmen: 1 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8

De Groene Scout

Well-known member
Opvallende start van Twente. Had ik niet verwacht met deze opstelling.
De 2e keus doet het prima!!! Beide invalvleugels al gescoord.
 

JMD

Well-known member
Zaterdag FC Twente - PSV. Ik ben echt heel benieuwd hoe PSV zich daar gaat houden. Vorig jaar werden we voor rust helemaal zoekgespeeld... Dit jaar overtuigen we nog niet in de topduels, en verdedigend laten we in elk duel steken vallen. Voorin loopt het daarentegen weer wel goed.
Ik voorspel vooral een doelpuntrijke wedstrijd, waarbij 7-4 kan, maar ook 5-5 en 3-6.
 

JMD

Well-known member
Ze hebben ook niet het allerlastigste programma gehad, om er maar eens een understatement in te gooien.
Klopt. Is zeker zo.

Maar ik kan me jaren herinneren dat we dit soort wedstrijden nipt met 2-1 wonnen ofzo. Dan is 4-1, 5-2, 6-1, 7-1, toch iets beter... :)
En wat het waard is gaan we idd zaterdag zien, en dan 2 weken later als Feyenoord op bezoek komt.
 

De Groene Scout

Well-known member
Cerný met het slotakkoord; 4-0
Keurige winst en weer wat 2e keus spelers aan het werk gezien. Jans heeft weer wat te kiezen.
 

Jacco

Well-known member
Expected goals 1,09 - 0,84.
Al kijk je maar 10 willekeurige minuten van Twente-Excelsior en je weet dat de expected goals nergens op slaan.
 

Jef400

Well-known member
Ik zit even AZ te kijken. Maar Dani de Wit is echt op weg de komende tijd rood te pakken. Die speelt op zo'n manier dat de opinie tegen hem gaat keren.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Pfff die eerste helft bij AZ - NEC viel niet mee. Laag tempo, veel balverlies en amper kansen.
 
Bovenaan