erka
Well-known member
Jawél!Volendam gaat in ieder geval scoren vanavond
Jawél!Volendam gaat in ieder geval scoren vanavond
Was ook niet zo moeilijk te voorspellen... Wat moet die Benitez wel niet denken? In wat voor kleuterverdediging ben ik terechtgekomen? Net als tegen Emmen, Excelsior (beetje) vandaag weer een tegengoal door verdedigend geklungel.Jawél!
Die Benitez kan beter naar zichzelf kijken met zijn blunders die PSV (mede, maar wel 2 beslissende en cruciale blunders) de CL en minimaal 30 miljoen hebben gekost.Wat moet die Benitez wel niet denken? In wat voor kleuterverdediging ben ik terechtgekomen?
1 echte ja, maar zo'n misser maakt elke keeper wel eens, en die andere was een fout van de hele verdediging, inclusief de keeper ja.Die Benitez kan beter naar zichzelf kijken met zijn blunders die PSV (mede, maar wel 2 beslissende en cruciale blunders) de CL en minimaal 30 miljoen heeft gekost.
2 echte.1 echte ja, maar zo'n misser maakt elke keeper wel eens, en die andere was een fout van de hele verdediging, inclusief de keeper ja.
Maar die goals tegen Emmen en vandaag, mijn hemel, wat een gekloot daar achterin.
Echt he... Op een gegeven moment er ook gewoon met 5 man uit tegen 5 PSVers. Zodra een PSVer dan de bal pakte was het achterin 1 op 1... Als pSV scherper had uitverdedigd en aangevallen hadden ze de 10 moeten halen...Ajax-Groningen was open huis, maar dit is open dorp wat Volendam doet.
Tsja, dat kies je nooit uit natuurlijk...Wel een beroerd moment om zo’n misser wel eens (en een week later nog een keer) te maken.
Nee, maar het zegt wel wat dat het twee keer mis gaat als de druk het hoogst is.Tsja, dat kies je nooit uit natuurlijk...