Speelronde 5 + inhaal

Wie is de topaanwinst deze zomer?

  • Bassey

    Stemmen: 2 25,0%
  • Mihailovic

    Stemmen: 0 0,0%
  • Szymanski

    Stemmen: 5 62,5%
  • Cillessen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Benitez

    Stemmen: 1 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8

JMD

Well-known member
Was ook niet zo moeilijk te voorspellen... Wat moet die Benitez wel niet denken? In wat voor kleuterverdediging ben ik terechtgekomen? Net als tegen Emmen, Excelsior (beetje) vandaag weer een tegengoal door verdedigend geklungel.

Verder valt me op dat Bakayoko probeert Robben na te doen, maar daardoor heel makkelijk te verdedigen is, dat er de mooiste loopacties worden gemaakt, maar dat dat door de verdedigers niet wordt gezien en die gaan dan weer laf opzij spelen...
 

Abubakari

Well-known member
Wat moet die Benitez wel niet denken? In wat voor kleuterverdediging ben ik terechtgekomen?
Die Benitez kan beter naar zichzelf kijken met zijn blunders die PSV (mede, maar wel 2 beslissende en cruciale blunders) de CL en minimaal 30 miljoen hebben gekost.
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

JMD

Well-known member
Die Benitez kan beter naar zichzelf kijken met zijn blunders die PSV (mede, maar wel 2 beslissende en cruciale blunders) de CL en minimaal 30 miljoen heeft gekost.
1 echte ja, maar zo'n misser maakt elke keeper wel eens, en die andere was een fout van de hele verdediging, inclusief de keeper ja.
Maar die goals tegen Emmen en vandaag, mijn hemel, wat een gekloot daar achterin.
 

Abubakari

Well-known member
1 echte ja, maar zo'n misser maakt elke keeper wel eens, en die andere was een fout van de hele verdediging, inclusief de keeper ja.
Maar die goals tegen Emmen en vandaag, mijn hemel, wat een gekloot daar achterin.
2 echte.
Wel een beroerd moment om zo’n misser wel eens (en een week later nog een keer) te maken.
Deelt dus gewoon in de defensieve malaise.
Maar gelukkig heeft PSV zich versterkt met El Ghazi.
 

JMD

Well-known member
Ajax-Groningen was open huis, maar dit is open dorp wat Volendam doet.
Echt he... Op een gegeven moment er ook gewoon met 5 man uit tegen 5 PSVers. Zodra een PSVer dan de bal pakte was het achterin 1 op 1... Als pSV scherper had uitverdedigd en aangevallen hadden ze de 10 moeten halen...
 

erka

Well-known member
Waar is Excelsior mee bezig joh. Elke bal achteruit gaat direct mis en wordt gevaarlijk voor Twente. Fout op fout op fout.
 

erka

Well-known member
En weer fout. Als je niet op kan bouwen van achteruit, begin er dan niet aan zou ik zeggen.

2-0, als Twente een beetje zo doorgaat en Excelsior ook dan worden dit dubbele cijfers.
 
Bovenaan