En terecht.Het wordt nog leuk bij TOP Oss-FC Dordrecht. De thuisclub kan niet zo goed omgaan met de tweede tegentreffer.
Ik zie de beelden nu terug. Hoe kan die Martens ooit de eredivisie hebben gefloten. Perez ook. Als ik mijn werk doe zoals die fluiten..En terecht.
Ben geen fan van Higler, maar dat was dus niet de fout van Higler. Hij floot niet, maar pas na een seconde of 5, dus is het ongetwijfeld de assistent die in zijn oor zegt dat het hands was... En die zat er niet een klein beetje, maar helemaal naastHigler wat een schande.
Gebrek aan beter...Ik zie de beelden nu terug. Hoe kan die Martens ooit de eredivisie hebben gefloten.
Inmiddels bevestigd.Aan de kleur van de rook te zien zouden het weleens Vitesse supporters kunnen zijn.
Hij is de baas. Zijn fout.Ben geen fan van Higler, maar dat was dus niet de fout van Higler. Hij floot niet, maar pas na een seconde of 5, dus is het ongetwijfeld de assistent die in zijn oor zegt dat het hands was... En die zat er niet een klein beetje, maar helemaal naast
Hij is de eindverantwoordelijke idd, maar hij kan nooit gezien hebben of het hands is, simpelweg omdat die speler met de rug naar Higler toelag. Als jouw assistent dan zegt dat het hands is dan ga je op zijn waarneming af. Doe je dat niet (en was het wel hands) dan heeft Higler een megaprobleem. Als je assistent (en idem bij tennis met lijnrechters, daar is zo'n beetje de vuistregel voor de stoelscheidsrechter dat je nooit de verre lijn overrulet omdat je er nooit beter zicht op hebt) er veel beter voorstaat dan ga je op zijn waarneming af.Hij is de baas. Zijn fout.
Dan nog, het kon nooit hands zijn want anders was het zijn steunarm geweest. Maar goed, scheidsrechters zijn gewoon weer om te janken dit seizoen.Hij is de eindverantwoordelijke idd, maar hij kan nooit gezien hebben of het hands is, simpelweg omdat die speler met de rug naar Higler toelag. Als jouw assistent dan zegt dat het hands is dan ga je op zijn waarneming af. Doe je dat niet (en was het wel hands) dan heeft Higler een megaprobleem. Als je assistent (en idem bij tennis met lijnrechters, daar is zo'n beetje de vuistregel voor de stoelscheidsrechter dat je nooit de verre lijn overrulet omdat je er nooit beter zicht op hebt) er veel beter voorstaat dan ga je op zijn waarneming af.
Dat laatste mee eens, maar dit was niet Higler's fout. No way.Dan nog, het kon nooit hands zijn want anders was het zijn steunarm geweest. Maar goed, scheidsrechters zijn gewoon weer om te janken dit seizoen.