fortuna1987
Well-known member
Het is nog altijd even waardeloos.
De 1000 euro van Yilmaz doet de spelers van Fortuna niet harder lopen.
Wederom de invallers die het verschil maken. Dat is trouwens ook gelijk het grootste verschil met vorig seizoen. Het heeft nog wel even tijd nodig voordat het helemaal als een tierelier gaat draaien. Maar we hebben echt een heerlijk brede selectie.
Bij Fortuna kan ik het mij niet voorstellen, want die hebben al een buslading aan spelers gehaald...Fijn dat Sparta de eerste overwinning binnen heeft, maar dat ging nog niet gemakkelijk!
Het kan toch bijna niet anders dat er bij Fortuna en Vitesse komende week nog een buslading spelers binnenkomt?
Het is ook gewoon het opportunisme van het voetbal. Thuis tegen Ajax en Cambuur lagen er kansen op een resultaat. Pak je daar punten, mede door Yilmaz, dan blaast heel Nederland de loftrompet. Maar met vier nederlagen is de sfeer totaal anders en is Yilmaz een dissonant. Ligt altijd dicht bij elkaar.De eerste 2 zaken zijn uiteraard geruchten, en het kan natuurlijk prima dat Yilmaz heeft bijgedragen aan het ontslag van Ultee. Dat hij nu op de training de touwtjes in handen neemt, kan ik alleen maar waarderen. Met zijn ervaring moet je daar ook van profiteren. Dat zal Robben ook bij Groningen hebben gedaan, had van Persie afgesloten bij Excelsior daar idem (al zal hij bij Feyenoord ook genoeg zijn mening hebben gegeven).
Ajax gaat gewoon winnen van Utrecht vandaag.Meestal blijft Ajax niet zo lang zonder puntverlies bij de competitiestart, na de twee moeizame uitwedstrijden waarin het nog net goed ging zal het nu wel mis gaan. Verwacht er vrij weinig van eerlijk gezegd.🫤
Da's rap. Uiteraard vanuit een corner komt Utrecht op achterstand. Berghuis kopt raak bij de tweede paal.