Speelronde 35

Wie van de top 3 gaat punten verspelen dit weekend?

  • Alle drie

    Stemmen: 0 0,0%
  • Twee van de drie

    Stemmen: 2 40,0%
  • Een van de drie

    Stemmen: 2 40,0%
  • Geen van de drie, winnen allemaal

    Stemmen: 1 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
  • Opiniepeiling gesloten .

ALenstra

Well-known member
Vrijdag 19 april
Helmond Sport-Jong Ajax
FC Den Bosch-NAC
Telstar-FC Emmen
FC Dordrecht-TOP Oss
Roda JC-De Graafschap

Zaterdag 20 april
ADO Den Haag-FC Eindhoven
MVV-Willem II
FC Groningen-SC Cambuur

Maandag 22 april
Jong PSV-Jong FC Utrecht
Jong AZ-VVV
 

Abubakari

Well-known member
Fijn, die late 1-1 bij Roda-De Graafschap. Bedoeling is wel dat het op de laatste speeldag aankomt, nu kan Groningen ook nog een keer een steek laten vallen.
 

Abubakari

Well-known member
Dordrecht met Cambuur en Jong Utrecht uit (waar elke top 6 club punten morst) en Willem II thuis wel een pittig programma.
 
Laatst bewerkt:

Jef400

Well-known member
Aan de andere kant. Zal Roda en Willem II nog alles winnen. Zeker als je van Willem II wint maak je er als Groningen best nog wel wat van
 

Joost

Well-known member
Roda begon heel goed, scoorde maar zakte daarna wat terug waarbij de Graafschap twee dikke kansen mist. Na rust zocht Roda weer meer de aanval en waren er ook een aantal goede kansen. Erg zuur van die 1-1 dan alsnog in het slot maar ook daarna had Roda m nog kunnen winnen.

Röseler er met een flinke blessure af leek het. Met Didden ook nog op scherp wordt de spoeling achterin wel heel dun.
 

Bernardo

Well-known member
Volgens teletekst zijn er maar 408 lege stoeltjes in de Euroborg 🧐
Lijkt me sterk...

IMG-20240420-WA0022.jpg
 

Abubakari

Well-known member
Als ze vandaag verliezen zijn ze afhankelijk
Ja, maar een punt leek mij voor Cambuur momenteel al het hoogst haalbare. En dat bleek. Niks in te brengen, zelfs na rust met een optisch veldoverwicht niet.Jammef, had gehoopt wat meer wedstrijd te zien. Maar goed, toen ik het kaartje kocht speelde Cambuur nog voor promotie.😬
Als bonus ook nog zwaar kutweer op de weg terug. Maar in het kader van elk nadeel hep ze voordeel, kans dat Groningen-Roda een finale is is wel weer wat groter. En daar heb ik ook een kaart voor.

Onterechte kaart trouwens voor Balk, kun je overal wel geel voor geven.
 

Bernardo

Well-known member
Ik vond hem wel terecht, ongelofelijk dom weer. Die van Jurjus vond ik dan weer niet terecht.
 
Bovenaan