Ik zou aangifte doen tegen de heer Berghuis.Het was weer erg gezellig na afloop in Enschede.
Volgens een getuige riep een onverlaat 'kanker zwarte' naar Brobbey en haalde Berghuis vervolgens gelijk uit.Waar is de context op deze beelden. Ook weer wat sneue Brabo's die een cursus Haags hebben gevolgd in de reacties..
Geweld mag je in principe nooit gebruiken, maar hier kan ik het me toch wel voorstellen.Volgens een getuige riep een onverlaat 'kanker zwarte' naar Brobbey en haalde Berghuis vervolgens gelijk uit.
Het liefst zou je dan gewoon beelden hebben vanaf het begin van de hele situatieGeweld mag je in principe nooit gebruiken, maar hier kan ik het me toch wel voorstellen.
Ging die neer?Volgens een getuige riep een onverlaat 'kanker zwarte' naar Brobbey en haalde Berghuis vervolgens gelijk uit.
Nee, Berghuis miste.Ging die neer?
Dat is wel typisch voor hem.Nee, Berghuis miste.
Dan mag het wat mij betreft.Volgens een getuige riep een onverlaat 'kanker zwarte' naar Brobbey en haalde Berghuis vervolgens gelijk uit.
Inderdaad. Mooi ludiek en zonder vernielingen of geweld. Zo hoort het.
Hij heeft inmiddels een boete gekregen van Ajax.Nee, Berghuis miste.
Sowieso belachelijk mensen bedreigen...
Oké.Dan mag het wat mij betreft.
Oké.Omdat PSV niet voor een salonnederlaag ging. Wat ze wel hadden moeten doen, als ze een klein beetje sportief inzicht hadden. Maar dat is blijkbaar teveel gevraagd voor die downies uit Eindhoven.
Duidelijk verlost van het schrikbewind van Van Nisterlrooij.PSV won maar 1 van de laatste 7 duels met AZ en dan ga je met 10 man winnen in een duel waarin er zo ontzettend veel spanning op stond. Knap hoor.
Denk dat het sowieso wel naar de zaterdag gaat, was de laatste jaren al steeds het geval.JC schaal kan ook zaterdag worden mocht PSV op dinsdag voetballen voor de voorronde CL.