Speelronde 34

Plek 2, 3 en 4

  • 2 PSV, 3 Ajax, 4 AZ

  • 2 PSV, 3 AZ, 4 Ajax

  • 2 Ajax, 3 PSV, 4 AZ

  • LB


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

De Wolf

Well-known member
Laatste ronde allen 28 mei om 14:30

Om plek 2 tot 4

AZ - PSV
FC Twente - Ajax

2 PSV 72 (+48)
3 Ajax 69 (+50)
4 AZ 67 (+34)

Om plek 8

sc Heerenveen - Go Ahead
SC Cambuur - RKC Waalwijk

8 sc Heerenveen 43 (-8)
9 RKC Waalwijk 41 (-10)
10 Go Ahead Eagles 40 (-8)

Voor de TV gelden

FC Volendam - Excelsior

Voor spek en bonen

Feyenoord - Vitesse
FC Groningen - Sparta
FC Utrecht - Emmen
Fortuna Sittard - NEC
 

Bernardo

Well-known member
Uitzwaai wedstrijd van Ultee. Benieuwd hoeveel mensen nog de moeite nemen om naar het stadion te gaan, met dit afgrijselijke voetbal en pinksterweekend.
 

stc

Well-known member
AZ - PSV kan maar beter schriftelijk worden afgedaan. PSV heeft helemaal niets te zoeken in Alkmaar. PSV gaat er met grote cijfers vanaf. FC Twente gaat ook verliezen van Ajax.





Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

stc

Well-known member
stc gaat zijn naam wijzigen in ouweazijnzeiker
Nee hoor. Ik ben zeer kritisch. Ze hebben een selectie van niks. Geen leiders, geen talent, geen team, geen karakter. Helemaal niets. Dat mag de leiding zich aanrekenen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nee hoor. Ik ben zeer kritisch. Ze hebben een selectie van niks. Geen leiders, geen talent, geen team, geen karakter. Helemaal niets. Dat mag de leiding zich aanrekenen.

Helemaal met je eens dat het niks is en ze kunnen beter de boel opheffen. Anderzijds kan PSV wel haar favoriete luizerige spel spelen, omdat AZ wel zal gaan voetballen.
 

stc

Well-known member
Na wat er woensdag gebeurt is bij PSV heb ik zeker geen vertrouwen meer in de wedstrijd van morgen. Ongeacht het resultaat hoop ik dat Rutten keihard ingrijpt en de spelers die niet presteren op de tribune laat plaatsnemen.
 

Pieros

Active member
Na wat er woensdag gebeurt is bij PSV heb ik zeker geen vertrouwen meer in de wedstrijd van morgen. Ongeacht het resultaat hoop ik dat Rutten keihard ingrijpt en de spelers die niet presteren op de tribune laat plaatsnemen.
Maar hij zal toch wel met 11 spelers willen spelen. Dat wordt dan lastig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Ik zie PSV idd ook niet winnen in Alkmaar, we verloren bv van AZ in Eindhoven in november. En sinds afgelopen woensdag al helemaal niet. De hulp zal dus uit het oosten moeten komen, Twente is dit seizoen ijzersterk thuis, heeft al een hele tijd daar niet verloren, pakte in Amsterdam een punt, dus het is niet eens ireëel om te denken dat Ajax daar niet wint.
 

JMD

Well-known member
Helemaal met je eens dat het niks is en ze kunnen beter de boel opheffen. Anderzijds kan PSV wel haar favoriete luizerige spel spelen, omdat AZ wel zal gaan voetballen.
Dat luizige spel spelen we anders knap slecht dit jaar gezien het aantal tegengoals dat we hebben...
 

stc

Well-known member
Maar hij zal toch wel met 11 spelers willen spelen. Dat wordt dan lastig.
Dat wel. Er zijn een aantal jongens die wel willen spelen. Anders hebben ze nog spelers uit Jong PSV, Onder 18 of desnoods van de amateurtak die wel willen voetballen.
 

Miramar

Well-known member
Dat wel. Er zijn een aantal jongens die wel willen spelen. Anders hebben ze nog spelers uit Jong PSV, Onder 18 of desnoods van de amateurtak die wel willen voetballen.
PSV handbal heeft wellicht nog een cirkel speler over ...
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Forza AZ

Well-known member
Ik zie PSV idd ook niet winnen in Alkmaar, we verloren bv van AZ in Eindhoven in november. En sinds afgelopen woensdag al helemaal niet. De hulp zal dus uit het oosten moeten komen, Twente is dit seizoen ijzersterk thuis, heeft al een hele tijd daar niet verloren, pakte in Amsterdam een punt, dus het is niet eens ireëel om te denken dat Ajax daar niet wint.
De enige wedstrijd die Twente dit seizoen thuis verloor is dan wel weer tegen Ajax voor de beker. Hopelijk kan Twente morgen wel winnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan