Mwah. Niet helemaal mee eens, wordt uit balans gebracht wat ik toch echt wel een verzachtende omstandigheid vind...Dat is gewoon rood voor Pavlidis. Maar nee hoor
2-1 natuurlijk...Willem II maakt gelijk, 1-1.
Dezelfde sukkeltjes die in 2014 bloedlink waren op de Ajax'supporters' omdat die vuurwerk op het gras gooiden doen dat nu zelf...Debielenalert bij Feyenoord
Mwah, of dat de reden is weet ik niet, dat is te makkelijk. Ook bv Ajax heeft zo zijn gestoorden op de tribune. Daar gaat het toch niet slecht de laatste jaren... Gewoon al jarenlang wanbeleid. Dat artikel van gisteren in het AD over 10 jaar 'Nieuwe Kuip' was ontluisterend om te lezen.Daar zijn ze weer de hooligans van Feyenoord. De reden dat het nooit serieus wat wordt daar.
Zou er niet instappen als nieuwe sponsor zijnde. Die mongolen regerenMwah, of dat de reden is weet ik niet, dat is te makkelijk. Ook bv Ajax heeft zo zijn gestoorden op de tribune. Daar gaat het toch niet slecht de laatste jaren...
Vooral voor het binnenkomen in de Kuip lijkt me...Hoe kunnen die fans binnenkomen in de kuip? Ik ga er vanuit dat Feyenoord een boete gaat krijgen voor het vuurwerk.