Ja dus? Dat gebeurt toch wel vaker? Zolang er geen geld wordt geboden om expres te verliezen/gelijkspelen lijkt er imo niet zoveel aan de hand.Het schijnt dat FC Emmen een aanmoedigingspremie heeft aangeboden aan Fortuna Sittard
FC Emmen op glad ijs met aanmoedigingspremie voor Fortuna Sittard
FC Emmen heeft in zijn degradatiestrijd een aanmoedigingspremie geboden aan het al uitgespeelde Fortuna Sittard, om vanmiddag een resultaat te halen bij Willem II, de directe concurrent van de…www.telegraaf.nl
Tegenwoordig is het verboden. Die regel is aangepast na ophef over mogelijke winstpremies van Ajax voor Excelsior in 2007.Ja dus? Dat gebeurt toch wel vaker? Zolang er geen geld wordt geboden om expres te verliezen/gelijkspelen lijkt er imo niet zoveel aan de hand.
Dat lijkt me sterk, want dat mag nog altijd.Het is na aanleiding van de I-Phones van Philips die de spelers van De Graafschap kregen.
Dat lijkt me sterk, want dat mag nog altijd.
Dat lijkt me wat rigoreus. 8 punten aftrek in het lopende seizoen zou m.i. een passende straf zijn.Emmen per direct terug zetten naar de KKD
Even beide teams dan.
FC UTRECHT: Oelschlägel,Ter Avest,
St.Jago,Janssen,Warmerdam,v.Overeem,
v.d.Streek,Emanuelson,Boussaid,Kerk,
Gustafson
PSV: Mvogo,Teze,Obispo,Viergever,Max,
Götze,Sangaré,v.Ginkel,Gakpo,Zahavi,
Vertessen
Schmidt is toch eindelijk wakker geworden en snapt nu dat Rosario echt niet kan...
Dumfries, Malen, Rosario, Ihattaren niet in de basis, lijkt me dat Schmidt al voorsorteert op komend seizoen, Dumfries, Malen en Ihattaren gaan zeker weg, Rosario wordt duidelijk gemaakt zo dat we zijn gepruts zat zijn en op zoek kan naar een andere club.
Hups PSV!