Speelronde 33

Wie staat 3e na de 33e speelronde?

• NEC

Stemmen: 2 50,0%
  • Ajax

Stemmen: 1 25,0%
  • FC Twente

Stemmen: 1 25,0%

• Totaal aantal stemmers
    4
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .

JMD

Well-known member
Wat mij betreft gaat Telstar de nacompetitie in.
Wat mij betreft niet... :)
Gun ik al mijn leerlingen wel (heb veel Telstarsupporters in mijn klas) dat ze nog een jaar in de eredivisie mogen spelen. Kan ik ook mooi naar PSV - Telstar volgend jaar (en zo mijn 'boekje' weer compleet te krijgen om elke ploeg die eredivisie (heeft) gespeeld sinds 2000 gezien te hebben in het Philips.) :) Afgelopen jaar kon ik niet.

stc

Well-known member
Wat mij betreft niet... :)
Gun ik al mijn leerlingen wel (heb veel Telstarsupporters in mijn klas) dat ze nog een jaar in de eredivisie mogen spelen. Kan ik ook mooi naar PSV - Telstar volgend jaar (en zo mijn 'boekje' weer compleet te krijgen om elke ploeg die eredivisie (heeft) gespeeld sinds 2000 gezien te hebben in het Philips.) :) Afgelopen jaar kon ik niet.
Wat mij betreft niet daar ze 2x van PSV heeft gewonnen.

stc

Well-known member
Die leerlingen van mij gaan helemaal in de gloria zijn. Hopelijk raken ze niet te bezopen, morgen hebben een hoop PW Wiskunde A/B bij mij... :)
's avonds een vent 's ochtends een vent. Of is het 's avond een vent, in de ochtend absent?

• Haha
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Excelsioritus jaar langer in eredivisie.
Ook die gun ik het wel...

Volendam speelde op een gelijkspel omdat het bij verlies helemaal klaar zou zijn en ze aan een zege niks hadden (dan moeten ze nog steeds van Telstar winnen volgende week).

Bovenaan