En veel belangrijke goals ook...Er gebeurt nu van alles op de velden.
Nog mooier.Telstar op 2-0.
Wat mij betreft gaat Telstar de nacompetitie in.Nog mooier.
Punt volgende week in Volendam dan genoeg. Bij verlies zou er winst moeten volgen.
Wat mij betreft niet...Wat mij betreft gaat Telstar de nacompetitie in.
Die hebben echt pech de laatste 2 weken. Steeds net aan buitenspel. Nu al 3x in 2 duels een goal afgekeurd in de slotfase die een (of 2) punten had opgeleverd.weer doelpunt afgekeurd bij NEC
Wat mij betreft niet daar ze 2x van PSV heeft gewonnen.Wat mij betreft niet...
Gun ik al mijn leerlingen wel (heb veel Telstarsupporters in mijn klas) dat ze nog een jaar in de eredivisie mogen spelen. Kan ik ook mooi naar PSV - Telstar volgend jaar (en zo mijn 'boekje' weer compleet te krijgen om elke ploeg die eredivisie (heeft) gespeeld sinds 2000 gezien te hebben in het Philips.)Afgelopen jaar kon ik niet.
De ploeg die ik het meest de 6 punten gun. Mag van mij volgend seizoen weer als wij de schaal maar krijgen.Wat mij betreft niet daar ze 2x van PSV heeft gewonnen.
Die leerlingen van mij gaan helemaal in de gloria zijn. Hopelijk raken ze niet te bezopen, morgen hebben een hoop PW Wiskunde A/B bij mij...Telstar op 3-0.
's avonds een vent 's ochtends een vent. Of is het 's avond een vent, in de ochtend absent?Die leerlingen van mij gaan helemaal in de gloria zijn. Hopelijk raken ze niet te bezopen, morgen hebben een hoop PW Wiskunde A/B bij mij...![]()
Ook die gun ik het wel...Excelsioritus jaar langer in eredivisie.
We gaan het morgen zien...'s avonds een vent 's ochtends een vent. Of is het 's avond een vent, in de ochtend absent?