Speelronde 33

Hoeveel Jong teams gaan er maandag winnen?

  • Alle drie

    Stemmen: 1 20,0%
  • Twee

    Stemmen: 1 20,0%
  • Eentje maar

    Stemmen: 2 40,0%
  • Ze winnen alle drie niet

    Stemmen: 1 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
  • Opiniepeiling gesloten .

ALenstra

Well-known member
Roda JC wint met 2-1 van VVV. Ze staan drie punten voor op FC Groningen en twee punten achter op Willem II dat morgen nog in aktie komt.
 

Joost

Well-known member
Dit was niet onze beste wedstrijd van het seizoen. De eerste helft verloren we op het middenveld echt ieder duel en daardoor voetbalde VVV een stuk makkelijker, maar volgens mij was het buiten het dat schot van afstand op de paal niet zo gevaarlijk. Dat wij dan wel scoren, tja zo gaat het wel vaker dit seizoen. Na de rust was er wel lange tijd controle van Roda en zag ik de 2-0 wel aankomen ondanks het helemaal niet grootse spel. Mooi voor Reith nadat hij die eerste kans nog mistte. In de slotminuten werd het nog even spannend met een paar vrije trappen en hoekschoppen die voor het doel werden geslingerd maar gelukkig een 2-1 zege.

Weer drie punten dichter bij het doel. Ik gun VVV volgende week een hoop meer succes.
 

Bernardo

Well-known member
Willem II laat dure punten liggen bij Jong Utrecht en ook Emmen doet geen goede zaken in strijd om het laatste play off ticket
 

Joost

Well-known member
Twee van de drie bovenin verspeelden punten, maar nummer 4 Dordrecht schoot er weinig mee op want de achterstand op plek 2 blijft 7 punten.

Maar laten we ook even kijken naar de laatste play-off plek. ADO en De Graafschap hebben inmiddels zoveel achterstand dat zij zich kunnen gaan focussen op de play-offs. NAC heeft 5 punten meer dan de grote groep achtervolgers en zal nog wel wat punten moeten sprokkelen om helemaal zeker te zijn.

MVV is nu de laatste deelnemer maar voelt de hete adem van drie ploegen in haar nek.

1712647512326.png
 
Bovenaan