Speelronde 33

Hups

  • ADO Den Haag

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ajax

    Stemmen: 2 22,2%
  • AZ

    Stemmen: 0 0,0%
  • FC Emmen

    Stemmen: 1 11,1%
  • Feyenoord

    Stemmen: 1 11,1%
  • Fortuna Sittard

    Stemmen: 3 33,3%
  • FC Groningen

    Stemmen: 1 11,1%
  • SC Heerenveen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Heracles Almelo

    Stemmen: 0 0,0%
  • PEC Zwolle

    Stemmen: 0 0,0%
  • PSV

    Stemmen: 1 11,1%
  • RKC Waalwijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Sparta Rotterdam

    Stemmen: 0 0,0%
  • FC Twente

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vitesse

    Stemmen: 0 0,0%
  • FC Utrecht

    Stemmen: 0 0,0%
  • VVV Venlo

    Stemmen: 0 0,0%
  • Willem II

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

Batigoal

Well-known member
Die zijn nooit live met schakelen, dat gaat niet

Hoeft ook niet, maar je hoeft niet telkens eerst naar de studio te gaan om de situatie uitgebreid te schetsen. Maar ach, het is wel leuke televisie als je de tussenstanden niet live volgt via internet.

Slecht ingeschoten door El Khayati zeg.
 

JMD

Well-known member
Die zijn nooit live met schakelen, dat gaat niet
Klopt. Bij TV kan dat gewoon niet zoals dat bij radio gebeurt. Bij de radio kan je naar een duel als er gescoord wordt en dan kan de verslaggever vertellen hoe de goal was. Bij TV zou je dan alleen maar steeds het juichen zien.

Zoals Van Peperstraten het net deed was het goed, de aanleiding naar de pingel, dan de lange kijktijd wegknippen (en door Van Peperstraten laten inkorten) en direct naar de pingel.

2-2 in Sittard.
 

JMD

Well-known member
Zit zonder geluid te kijken, maar je zag ADO stoppen. Lijkt mij niet dat de goal dan kan tellen. Met de gemiste penalty is ADO wel klaar vandaag (en dit seizoen dus)
0-3 nu....

Lijkt me overigens niet dat alleen 'stoppen van 1 team' als excuus kan gelden... Het fuitsignaal was pas later...
 

JMD

Well-known member
Is inderdaad veel leuker om TV te kijken zonder livescore.
Eens. Ik heb alleen PSV nog apart aanstaan, maar voor de rest de stream van het switchkanaal.
Overigens lijkt het me ook wel eens leuk als ESPN een kanaal aanbiedt met de 9 duels in 1 oogopslag...
 

Miramar

Well-known member
Huh? Als Feyenoord vandaag wint houdt het kans op rechtstreeks Europees voetbal, zeker omdat Vitesse zondag tegen Ajax moety


1-0 PEC, lekkere eigen goal....
Ben klaar met deze losers dus hoop dat ze helemaal niks halen en dat iedereen na de zomer opgeflikkerd is....
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

De Wolf

Well-known member
Feyenoord moet twee keer winnen en Vitesse mag nog maar een punt pakken. Dan gaat Feyenoord op doelsaldo naar de vierde plek.
 

erka

Well-known member
Terecht commentaar in de studio op die penal van ADO. Hier moet de VAR zich niet mee bemoeien.
 
Bovenaan