Die zijn nooit live met schakelen, dat gaat nietHet schakelprogramma van ESPN loopt achter. Wat ook niet heel vreemd is als je telkens irritant naar de studio gaat.
Die zijn nooit live met schakelen, dat gaat nietHet schakelprogramma van ESPN loopt achter. Wat ook niet heel vreemd is als je telkens irritant naar de studio gaat.
Mijn hemel, wat slecht genomen.El Khayati mist penalty
Die zijn nooit live met schakelen, dat gaat niet
Klopt. Bij TV kan dat gewoon niet zoals dat bij radio gebeurt. Bij de radio kan je naar een duel als er gescoord wordt en dan kan de verslaggever vertellen hoe de goal was. Bij TV zou je dan alleen maar steeds het juichen zien.Die zijn nooit live met schakelen, dat gaat niet
Zit zonder geluid te kijken, maar je zag ADO stoppen. Lijkt mij niet dat de goal dan kan tellen. Met de gemiste penalty is ADO wel klaar vandaag (en dit seizoen dus)De scheids fluit voordat de goal valt
0-3 nu....Zit zonder geluid te kijken, maar je zag ADO stoppen. Lijkt mij niet dat de goal dan kan tellen. Met de gemiste penalty is ADO wel klaar vandaag (en dit seizoen dus)
Eens, maar ik reageer op feit dat voor het doelpunt gefloten zou zijn.0-3 nu....
Lijkt me overigens niet dat alleen 'stoppen van 1 team' als excuus kan gelden... Het fuitsignaal was pas later...
Eens. Ik heb alleen PSV nog apart aanstaan, maar voor de rest de stream van het switchkanaal.Is inderdaad veel leuker om TV te kijken zonder livescore.
Ben klaar met deze losers dus hoop dat ze helemaal niks halen en dat iedereen na de zomer opgeflikkerd is....Huh? Als Feyenoord vandaag wint houdt het kans op rechtstreeks Europees voetbal, zeker omdat Vitesse zondag tegen Ajax moety
1-0 PEC, lekkere eigen goal....