Speelronde 31

Is ADO Den Haag dit weekend zeker van promotie?

• Ja

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee

Stemmen: 3 100,0%

• Totaal aantal stemmers
    3
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .

Abubakari

Well-known member
Zo op naar Ajax met een debutant aan mijn zijde. De kleinzoon (12) van mijn broer gaat voor het eerst naar Ajax. Volgens mijn broer heeft hij het er al weken continu over. Had hem al eens beloofd dat ik hem een keer mee zou nemen, today is the day.
Dat was in augustus, Ajax-Heracles.

Hij mocht vandaag met Ferrah het veld op in de line up. Dikke lading vuurwerk en een uitverkocht stadion, mooi hoor voor zo’n mannetje van 12. Die is weer een onvergetelijke voetbalervaring rijker.

Joost

Well-known member
Tweede helft wij ook goede mogelijkheden gehad. Verbaasd dat Roda zo weinig punten heeft met dit voetbal en deze selectie hadden ze het Cambuur en ADO veel moeilijker moeten maken.

Ik denk dat je de reden gisteren hebt kunnen zien. Dit spel laten we eigenlijk voornamelijk zien in uitwedstrijden waar we wat meer ruimte krijgen, en in thuiswedstrijden tegen betere teams. maar het rendement van de kansen is veel en veel te laag. Laatste tegen MVV hadden we bij rust allang uit zicht moeten zijn maar werd het nog billenknijpen met een 2-0 in de 90e minuut. We hebben maar 5 keer meer dan 2 goals gescoord in een wedstrijd. van de 12 zeges zijn er 7 met 1 goal verschil, 4 keer met 2 goals verschil waarbij alle vier de keren de beslissende treffer in de 90e minuut werd gemaakt. Alleen tegen Den Bosch (6-0) was het niet spannend tot het eind.

Daarnaast krijgen we ook veel te makkelijk goals tegen. Het gebeurt te vaak dat de eerste kans van de tegenstander er in ligt, of we maken van die oerdomme fouten zoals El Meliani gisteren. We hebben pas 7 keer de nul gehouden in 31 duels, 5 keer in de eerste 12 duels en in de 19 duels daarna alleen tegen MVV uit en thuis. Het is geen toeval dat juist van den Buijs geblesseerd raakte na 12 duels en 18 keer moest toekijken. Gisteren was hij voor het eerst terug.

Bovenaan