Speelronde 31

Komen De Graafschap, FC Dordrecht en FC Groningen dichter bij de rechtstreekse promotieplekken?

  • Ja

    Stemmen: 3 100,0%
  • Nee

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja/nee, niet alle drie

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    3
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Gaat wel een heel spannend slot worden. 6 ploegen voor 2 plekken.

Willem II 29-60
Roda 29-55
ADO 30-55
Groningen 29-54
Dordrecht 30-53
Graafschap 30-52
Voor het mooie had De GRaafschap vandaag moeten winnen. Denk nu dat het nog tussen maximaal 4 ploegen gaat...
 

Maasveld

Well-known member
De afgelopen twee thuiswedstrijden van MVV waren er wat schermutselingen op de tribunes. Alle betrokkenen staan op camera en zij geïdentificeerd. Gevolg: de supporters van Fc Den Bosch zijn niet welkom vanavond.
 

Pieros

Active member
De afgelopen twee thuiswedstrijden van MVV waren er wat schermutselingen op de tribunes. Alle betrokkenen staan op camera en zij geïdentificeerd. Gevolg: de supporters van Fc Den Bosch zijn niet welkom vanavond.

Haha, zo werkt dat tegenwoordig.

Maar je kunt het ook anders zien (dit betekent overigens niet dat dat beter is). We kunnen onze eigen mensen niet aan, laat staan als er ook nog uitsupporters bij komen.
 

Joost

Well-known member
Ik ben heel benieuwd naar vanavond. Best wel een bepalende wedstrijd voor ons seizoen voelt het. Een aantal spelers is er niet bij maar we hebben in mijn ogen adequate vervangers. Maar NAC is geen slechte ploeg.
 

Joost

Well-known member
Roda de beste kansen en voetballend ook beter. Maar zonder bal oogt het bij ons zo kwetsbaar.
 

Joost

Well-known member
Ik zag dit als een enorme bananenschil. En voor rust zag het er ook enorm onrustig uit zonder bal maar wat hebben ze het heerlijk neergezet daarna. Ondanks alle blessures en afwezigen en veel strijd en af en toe ook prima voetbal terwijl de regen met bakken uit de lucht kwam.

Nu afwachten was ADO, Groningen en Willem II doen komende vrijdag. Roda speelt 2e paasdag op de Herdgang en ik heb het vermoeden dat het een halve thuiswedstrijd wordt.
 
Bovenaan