Omdat ik dit scenario hoopWaarom?
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Omdat ik dit scenario hoopWaarom?
Waarom?Hopelijk lijdt Feyenoord dit weekend aan excelioritis
Hopelijk lijdt Feyenoord dit weekend aan excelioritis
Waarom?
Hopelijk krijg jij last van ontzettende jeuk over je hele lichaam.Hopelijk lijdt Feyenoord dit weekend aan excelioritis
Laatste stuk of 10 wedstrijden:RKC lijkt voor de nachtkaars te gaan.
Boven verwachting maar laatste stap playoffs in lijkt m net niet meer te zijn. Hoop op t tegendeel ipv het beleid daar.Laatste stuk of 10 wedstrijden:
Uit van Ajax, AZ en Feyenoord verloren en thuis van PSV verloren plus vlak voor tijd bij Eagles, wat het thuis gewoon prima doet.
Versus uitzege bij Heerenveen en thuis van Fortuna, Vitesse en Groningen gewonnen. Enige die er buiten valt is NEC thuis die ze verliezen maar voor de rest toch gewoon nog steeds naar verwachting (of boven verwachting zelfs) presterend?
Gewoon een pittig programma gehad met de top 4.
AZ nog op de slotdag. Maar Sparta moet voor PSV wel te doen zijn.Wat mij betreft het belangrijkste resterende duel voor psv. Winnen we op Spangen dan worden tweede. Bij (punt)verlies zie ik die tweede plaats somber in…
Klopt. Maar als PSV morgen wint staat het minimaal 3 punten voor op Ajax. Dan komen Fortuna en Heerenveen naar Eindhoven, dat winnen we normaal gesproken, dus dat betekent dat Ajax dan op de slotdag nog steeds minimaal 3 punten achter staat. Verliezen we dan van AZ (wat best kan gebeuren) dan zou Ajax 12 uit 4 moeten halen om ons bij te halen, in deze vorm zie ik ze dat met AZ thuis, Grunn uit, Utrecht thuis en Twente uit echt niet gebeuren.AZ nog op de slotdag. Maar Sparta moet voor PSV wel te doen zijn.
RKC - Volendam 4-1 dus...Ik ben benieuwd naar RKC - Volendam zometeen. RKC lijkt voor de nachtkaars te gaan en Volendam heeft nog enkele punten nodig. Kan boeiend worden voor hun belangen. Voor de rest is het gewoon een KKD-affiche dat toevallig in de Eredivisie wordt gespeeld.