Speelronde 31

Wat gebeurd er deze ronde?


  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

stc

Well-known member
Hopelijk lijdt Feyenoord dit weekend aan excelioritis

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

JMD

Well-known member
Wat mij betreft het belangrijkste resterende duel voor psv. Winnen we op Spangen dan worden tweede. Bij (punt)verlies zie ik die tweede plaats somber in…
 

Jef400

Well-known member
Ik ben benieuwd naar RKC - Volendam zometeen. RKC lijkt voor de nachtkaars te gaan en Volendam heeft nog enkele punten nodig. Kan boeiend worden voor hun belangen. Voor de rest is het gewoon een KKD-affiche dat toevallig in de Eredivisie wordt gespeeld.
 

Abubakari

Well-known member
RKC lijkt voor de nachtkaars te gaan.
Laatste stuk of 10 wedstrijden:
Uit van Ajax, AZ en Feyenoord verloren en thuis van PSV verloren plus vlak voor tijd bij Eagles, wat het thuis gewoon prima doet.
Versus uitzege bij Heerenveen en thuis van Fortuna, Vitesse en Groningen gewonnen. Enige die er buiten valt is NEC thuis die ze verliezen maar voor de rest toch gewoon nog steeds naar verwachting (of boven verwachting zelfs) presterend?
Gewoon een pittig programma gehad met de top 4.
 
Laatst bewerkt:

Jef400

Well-known member
Laatste stuk of 10 wedstrijden:
Uit van Ajax, AZ en Feyenoord verloren en thuis van PSV verloren plus vlak voor tijd bij Eagles, wat het thuis gewoon prima doet.
Versus uitzege bij Heerenveen en thuis van Fortuna, Vitesse en Groningen gewonnen. Enige die er buiten valt is NEC thuis die ze verliezen maar voor de rest toch gewoon nog steeds naar verwachting (of boven verwachting zelfs) presterend?
Gewoon een pittig programma gehad met de top 4.
Boven verwachting maar laatste stap playoffs in lijkt m net niet meer te zijn. Hoop op t tegendeel ipv het beleid daar.
 

De Wolf

Well-known member
Wat mij betreft het belangrijkste resterende duel voor psv. Winnen we op Spangen dan worden tweede. Bij (punt)verlies zie ik die tweede plaats somber in…
AZ nog op de slotdag. Maar Sparta moet voor PSV wel te doen zijn.
 

JMD

Well-known member
AZ nog op de slotdag. Maar Sparta moet voor PSV wel te doen zijn.
Klopt. Maar als PSV morgen wint staat het minimaal 3 punten voor op Ajax. Dan komen Fortuna en Heerenveen naar Eindhoven, dat winnen we normaal gesproken, dus dat betekent dat Ajax dan op de slotdag nog steeds minimaal 3 punten achter staat. Verliezen we dan van AZ (wat best kan gebeuren) dan zou Ajax 12 uit 4 moeten halen om ons bij te halen, in deze vorm zie ik ze dat met AZ thuis, Grunn uit, Utrecht thuis en Twente uit echt niet gebeuren.
Als PSV morgen wint en het wordt gelijk bij Ajax - AZ of AZ wint dan volstaat zelfs voor PSV winst in de 2 resterende thuisduels om plek 2 te behalen.

Verliest PSV daarentegen punten dan krijgt het of Ajax of AZ direct in de nek, en dan wordt het duel in Alkmaar natuurlijk wel van groot belang.

Ik weet niet of Sparta 'wel te doen' is voor PSV. PSV heeft het het hele seizoen al lastig in uitduels, ja het gaat iets stabieler de laatste weken, maar het zou weer typisch dit seizoen zijn om na 2x winst van Ajax (en de bijbehorende 7e hemel) een wanprestatie te leveren. Sparta staat gewoon 5e en is gewoon in vorm, met name op het Kasteel. En zelfs in Eindhoven wonnen we niet van ze.
 

JMD

Well-known member
Ik ben benieuwd naar RKC - Volendam zometeen. RKC lijkt voor de nachtkaars te gaan en Volendam heeft nog enkele punten nodig. Kan boeiend worden voor hun belangen. Voor de rest is het gewoon een KKD-affiche dat toevallig in de Eredivisie wordt gespeeld.
RKC - Volendam 4-1 dus... :)

Volendam gewoon flink in de problemen... En op de slotdag is het FC Volendam - Excelsior...
 

Batigoal

Well-known member
Complimenten voor RKC voor dit seizoen. Uitstekend beleid. En ook wel prima spelers; Kramer en Seuntjens werkt uitstekend. Zou leuk zijn als ze de playoffs halen.

Ik begreep dat Fraser in beeld is om Oosting op te volgen. Die zie ik daar wel bij passen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een trainer met een krasje past idd wel. Lijkt mij ook wel een gevoelige man. Past wel bij de club waar ben prat erop gaat veel meer oog voor de mens te hebben.
 

ALenstra

Well-known member
TD Mo Allach heeft ooit goed met hem samen gewerkt bij Vitesse. Henk Fräser is een vakman maar hij heeft nogal moeite met de mentaliteit van de tegenwoordige profvoetballers. En dat bost wel eens.
 
Bovenaan