Speelronde 30

Wie wint de Zuid-Limburgse derby?

  • MVV

    Stemmen: 0 0,0%
  • Roda JC

    Stemmen: 2 66,7%
  • Geen van beiden

    Stemmen: 1 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    3
  • Opiniepeiling gesloten .

Abubakari

Well-known member
Als ik een ding geleerd heb dit seizoen is dat je in de KKD de ene week top kan spelen en de week daarna dramatisch. Vorige week was Groningen ook slecht tegen Jong PSV.

Hup MVV!
Je kunt ook heel vaak slecht spelen en telkens van Jong ploegen verliezen. Misschien moet Henk de Jong ze eens vertellen dat de Jong ploegen niks met Henk te maken hebben en dat ze de Jong ploegen niet hoeven te laten winnen omdat ze denken dat Henk daar blij van wordt.
Sinds die halve bekerfinale is het echt helemaal niks meer. Daarvoor hield het ook al niet over trouwens.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Batigoal

Well-known member
Wel bizar dat Dordrecht niet wist te winnen van Eindhoven. Wat een kansen lieten die liggen zeg.

Willem II en Groningen terug naar de Eredivisie. Dat is echt dikke prima.
 

Makanaky

Well-known member
De Graafschap, Roda, NAC en Cambuur ook snel weer ipv die talrijke speeltuinclubjes onderin de Eredivisie.
 

erka

Well-known member
Wel een beetje teleurstellend dat de wedstrijd op de tribunes nog niet is ontspoord.
 

JMD

Well-known member
Ik ben er helemaal voor dat we niet meer bij 1 plastic bekertje op het veld staken, maar als je hier niet nu even naar binnen gaat dan kunnen we al die regels wel overboord gooien.
 

Joost

Well-known member
Ik ben er helemaal voor dat we niet meer bij 1 plastic bekertje op het veld staken, maar als je hier niet nu even naar binnen gaat dan kunnen we al die regels wel overboord gooien.
Dat zou alleen maar in het voordeel van MVV zijn geweest.
 

Joost

Well-known member
Heerlijke, onverwacht makkelijke zege.
Wel mooi dat het alsnog weer uit de hand liep. In Italië hebben ze van die grote glazen wanden. Dat is in de Geusselt ook wel een goed idee. Maar ik ben vooral benieuwd hoe de KNVB dit voor MVV weer goed praat en waarvoor Roda dan de boete gaat krijgen.
 
Bovenaan