Speelronde 29

Klassieker of Gelderse derby?

  • Klassieker!

    Stemmen: 2 25,0%
  • Gelderse derby!

    Stemmen: 2 25,0%
  • Geen van beiden!

    Stemmen: 4 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
De hele top vier is wel zo ongeveer beslist qua rangschikking…. Alleen als az nog echt gekke dingen gaat doen zie ik Ajax misschien nog in de buurt komen, maar denk niet dat dat gebeurt
 

gevegt

Well-known member
Prima wedstrijd van PSV. Niet geheel toevallig speelden Veerman en Bakayoko erg goed. Als die in vorm zijn tillen ze het team naar grote hoogten.
 

JMD

Well-known member
Prima wedstrijd van PSV. Niet geheel toevallig speelden Veerman en Bakayoko erg goed. Als die in vorm zijn tillen ze het team naar grote hoogten.
Jep idd. Bakayoko begon zwak met die misser, maar daarna speelde hij heel sterk ja.
 

Jacco

Well-known member
Twente had geluk met de rode kaart van Guth, ook al kwam Guth weer goed weg met een eerdere overtreding.
Acht punten voorsprong op AZ!
Voor mij nog geen zekerheidje met uitwedstrijden in Amsterdam en Alkmaar, maar een mooie positie is het wel.
 

JMD

Well-known member
Heb je een seizoenskaart?
Nee. Ik woon in de Bollenstreek dus 'even' PSV bezoeken zit er voor mij niet in. En vaak heb ik in weekenden ook andere dingen te doen. Dit seizoen valt het vaak goed met wanneer PSV speelt, dus heb 8 duels kunnen bezoeken (Utrecht, Volendam, Ajax, PEC, Almere, Feyenoord, Twente, AZ), maar er zijn ook seizoenen dat ik met moeite tot 2-3 duels kom.
 

JMD

Well-known member
Fraaie goal, 0-2...

Trekt shirt uit, geel... En van mij had Hansen ook nog geel mogen krijgen wegens provoceren daarna

Zonde, want het was een zeer fraaie goal.
 

JMD

Well-known member
Ik mis nog een rode kaart, is volgens mij altijd wel bij de duels tussen Vitesse en NEC
 

JMD

Well-known member
NEC volgende week tegen PEC Zwolle en Ajax thuis tegen FC Twente. Niet eens ondenkbaar dat NEC volgende week 4 punten voor op Ajax staat
 
Bovenaan