Speelronde 29

Wie wint de brisante derby in Oss?

  • TOP Oss

    Stemmen: 1 100,0%
  • FC Den Bosch

    Stemmen: 0 0,0%
  • Gelijkspel

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    1
  • Opiniepeiling gesloten .

ALenstra

Well-known member
Vrijdag 8 maart
Jong Ajax-NAC
Jong AZ-Jong PSV
SC Cambuur-De Graafschap
FC Dordrecht-Telstar
FC Groningen-MVV
Roda JC-ADO Den Haag
TOP Oss-FC Den Bosch
Jong FC Utrecht-Helmond Sport
VVV-FC Emmen
Willem II-FC Eindhoven
 

Joost

Well-known member
Na de overwinning tegen Willem II is de kaartverkoop voor de wedstrijd tegen ADO in een stroomversnelling gekomen. Daar deed die 1-1 tegen Telstar niets mee, nog steeds loopt het als een trein en inmiddels zijn er 13.000 kaarten verkocht.

Heel leuk dat er zoveel mensen komen maar onze balans met veel publiek in Kerkrade in de eerste divisie is echt dramatisch. Tijd voor de ommekeer!
 

Forza AZ

Well-known member
Groningen kan vanavond al de 3e periode winnen, als ze zelf meer punten halen dan zowel ADO Den Haag als Dordrecht. Zo niet, dan wordt de periodetitel pas beslist in de inhaalwedstrijd op 1 april.

PS: Mocht Groningen vanavond wel meer punten halen dan ADO Den Haag, maar evenveel als Dordrecht, dan is qua doelsaldo de periodetitel wel zo goed als binnen voor Groningen.
 

Abubakari

Well-known member
Ik ga vanavond weer eens even in de Euroborg kijken, lekker weertje, leuke ploeg, tegenstander die ze redelijk makkelijk tegen krijgt. Ik zie zelden 0-0 wedstrijden, komt ook omdat ik vrij veel amateurvoetbal kijk, maar ik heb ditvseizoen al 3x een 0-0 gezien bij Groningen. Emmen, Willem II en Fortuna.
Wordt het nu weer 0-0 dan hou ik het dit seizoen wel bij Groningen-Cambuur, daar heb ik al een kaart voor. Maar ik denk dat ik vanavond wel doelpunten ga zien.
 

Joost

Well-known member
Ik ga vanavond weer eens even in de Euroborg kijken, lekker weertje, leuke ploeg, tegenstander die ze redelijk makkelijk tegen krijgt. Ik zie zelden 0-0 wedstrijden, komt ook omdat ik vrij veel amateurvoetbal kijk, maar ik heb ditvseizoen al 3x een 0-0 gezien bij Groningen. Emmen, Willem II en Fortuna.
Wordt het nu weer 0-0 dan hou ik het dit seizoen wel bij Groningen-Cambuur, daar heb ik al een kaart voor. Maar ik denk dat ik vanavond wel doelpunten ga zien.
Als het vanavond weer 0-0 wordt dan weet ik wel wat mensen die willen bijleggen zodat je alle resterende duels van Groningen ook kunt bezoeken.
 

erka

Well-known member
Als het vanavond weer 0-0 wordt dan weet ik wel wat mensen die willen bijleggen zodat je alle resterende duels van Groningen ook kunt bezoeken.

Ik zou met de laatste speelronde nog even wat voorzichtig zijn :)
 

Joost

Well-known member
Ik heb echt geen idee wat ik van deze wedstrijd moet denken. Voetballend was Roda zoveel beter dan het afbraakspel van ADO maar na 90 minuten staat er door hun spits wel 2-2 op het bord.
 
Bovenaan