Speelronde 28

Wie wordt de nieuwe trainer van Ajax?

  • Pascal Jansen

    Stemmen: 1 10,0%
  • Frank de Boer

    Stemmen: 1 10,0%
  • Pepijn Linders

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dick Schreuder

    Stemmen: 0 0,0%
  • Mitchell van der Gaag

    Stemmen: 0 0,0%
  • Joseph Oosting

    Stemmen: 1 10,0%
  • Thomas Tuchel

    Stemmen: 0 0,0%
  • Graham Potter

    Stemmen: 1 10,0%
  • Kjetil Knutsen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iemand anders

    Stemmen: 6 60,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
  • Opiniepeiling gesloten .

Jacco

Well-known member
Dit is een moment waarop de var van de var had moeten ingrijpen en op het vasthouden van Propper had moeten wijzen
 

gevegt

Well-known member
Als verdediger word je zo langzamerhand toch stapelgek van al die gegeven strafschoppen als je geen opzettelijk hands maakt?
 

Jacco

Well-known member
Behalve de twee cruciale beslissingen heb ik niet echt het idee dat hij partijdig is, in tegenstelling tot Kooij eerder
 

JMD

Well-known member
Categorie overbodig nieuws: door dit gelijkspel van FC Twente is PSV zeker van de groepsfase CL. Het staat 18 pt voor op FC Twente met een veel beter doelsaldo... :)

FC Twente komt nu op 5 punten van AZ, het zal zaterdag met veel interesse naar PSV - AZ kijken, want wie weet kan het komend weekend het gat nog groter maken...
 

Jacco

Well-known member
Bij voorbaat had ik verwacht dat AZ dichterbij Twente zou komen.
Dat gebeurde niet.
Twente speelde een prima wedstrijd in Heerenveen, vind ik.
Waar Twente soms eerder een timide indruk maakte in uitwedstrijden had je dat hier niet.
Twente had meer verdiend, Heerenveen niet.
Twee 50% beslissingen van de scheids vielen in het voordeel van Heerenveen uit.
Kan gebeuren, maar noem de KNVB geen KNVT.
Het geeft veel vertrouwen voor de rest van het seizoen
 

JMD

Well-known member
Als verdediger word je zo langzamerhand toch stapelgek van al die gegeven strafschoppen als je geen opzettelijk hands maakt?
Deze was toch wel duidelijk? hij heeft zijn arm niet langs het lichaam en neemt een risico door zo in te komen…
Punt is alleen dat even ervoor het natuurlijk ook een pingel is. Dat zijn van die overtredingen waarvoor overal op het veld wordt gefloten maar in de zestien niet… idioot
 

Abubakari

Well-known member
660debe3673db-IMG_4181.jpeg

Leuk potje gezien in het Abe Lenstra Stadion. Voor rust was vrijwel elke kans een goal, na rust liet Twente twee dikke kansen liggen na de 3-3. Mooie come back van Heerenveen, had ik niet verwacht na de vlotte 0-2.
 

JFK

Well-known member
Wie van Volendam kwam op het idee om Regilio Simons aan te stellen als trainer?
Was degene dronken?
 
Bovenaan