De vraag is of ze na de zomer nog bestaan.Zo, Vitesse gaat er nu 100% zeker wel uit met het resterende zeer zware programma.
Ik zeg nog niks voor het afgelopen is. Jij kent PSV goed. Ik ken Excelsior goed.Ik voorspelde het toch... PSV heeft het momenteel echt niet, alles gaat veel te traag, er wordt niet bewogen enz. Het zal van een bevlieging moeten komen...
Dat snap ik. Maar het is in de eerste helft nog lang niet de walk-over... Sterker nog: PSV heeft nog geen 1x op doel geschoten (althans: tussen de palen)Ik zeg nog niks voor het afgelopen is. Jij kent PSV goed. Ik ken Excelsior goed.
Zonder gekheid, vaak gaat het de eerste helft prima en zakken we de tweede helft in. Daarom zei ik dat.Dat snap ik. Maar het is in de eerste helft nog lang niet de walk-over... Sterker nog: PSV heeft nog geen 1x op doel geschoten (althans: tussen de palen)
We zullen zien...Zonder gekheid, vaak gaat het de eerste helft prima en zakken we de tweede helft in. Daarom zei ik dat.
Heel PSV is al een tijdje uit vorm...Veerman is ook al een tijdje uit vorm.
Zolang het nog 0-1 staat kan die zomaar nog verkeerd vallen... is ons al eerder gebeurd tegen Excelsior (2015-2016)Sunt, proficiat Philips mensen