Speelronde 28

Speelronde 28


  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

gevegt

Well-known member
We speelden daar heel goed, maar kregen niks. 3-3 was terecht geweest, nu hadden we niks en dat bleef maar doorgaan na die wedstrijd. 2x tegen AZ, en tegen Groningen, Utrecht en Twente. Pakt je dus maar 1 punt geloof ik. Hadden er toch wel 6 meer mogen zijn. En nu zit je in een hele negatieve spiraal, kom er maar eens uit. Met een middenveld dat 0 goals heeft gescoord bijvoorbeeld.
Tegen PSV was inderdaad een sof. Daar hadden jullie meer verdiend.
Als ik allemaal zo lees van jou en PES is het een mentaal probleem. Dat vind ik opmerkelijk omdat de trainer juist bekend staat om zijn mentale kracht.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ah ik zie een fiets vallen in een filmpje van 10 seconden. Daaruit kun je wel veel opmaken inderdaad.

Eerst maar eens afwachten wat er gebeurd is, voordat je stemming gaat maken, ouwe tokkie. Je kunt ook gewoon je trainer het stadion uitjagen of je eigen steward invalide bombarderen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
In de binnenstad van Almelo zaten hooligans van Heerenveen fans van Heracles achterna. De laatste groep verschanste zich volgens bronnen in het caf?.

De politie kan niet zeggen welke groep voor de vernieling verantwoordelijk is. Er zijn geen aanhoudingen verricht. De uitbater van het caf? wil niets zeggen.

Heel duidelijk inderdaad. Stemmingmaker.

Het waren trouwens de hooligans van Heerenveen fans. :p Gelukkig geen fans zelf.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Geeft toch genoeg aan dat jullie weer zo in het nieuws komen. :duim:
Maar praat het maar weer goed!

Waar praat ik het goed? Komt u maar.

Als blijkt dat er Heerenveners over de schreef zijn gegaan, mogen ze die van mij keihard aanpakken.

En zolang jullie in die biercompetitie voetballen vind ik het prima. #slapendereus;)
 

Friesland

Well-known member
Heracles zo goed of Heerenveen zo slecht?

Ik heb het al eerder gezegd: zonder Schaars is het gewoon van een erbarmelijk niveau; waarschijnlijk het slechtste team van de eredivisie.
Met Schaars: 23 uit 14 (1,64 punten per wedstrijd) [6-5-3]
Zonder Schaars: 15 uit 15 (1,00 punten per wedstrijd) [4-3-8]
Tegen Excelsior verliet Schaars bij een 1-1 stand het veld, Heerenveen won met 2-1. Dat telt dus als 1 punt met Schaars en 3 punten zonder Schaars.

Naast Schaars is er nog een andere geroemde naam die nauwelijks speelt:
Met Veerman: 36 uit 19 (1,89 punten per wedstrijd) [9-9-1]
Zonder Veerman: 33 uit 28 (1,18 punten per wedstrijd) [10-3-15]
 

Bernardo

Well-known member
Waar praat ik het goed? Komt u maar.

Als blijkt dat er Heerenveners over de schreef zijn gegaan, mogen ze die van mij keihard aanpakken.

En zolang jullie in die biercompetitie voetballen vind ik het prima. #slapendereus;)

Tot volgend seizoen, zit de hoofdtribune in Heerenveen bij 2 wedstrijden helemaal vol.:duim:
 

JMD

Well-known member
Ik heb het al eerder gezegd: zonder Schaars is het gewoon van een erbarmelijk niveau; waarschijnlijk het slechtste team van de eredivisie.
Met Schaars: 23 uit 14 (1,64 punten per wedstrijd) [6-5-3]
Zonder Schaars: 15 uit 15 (1,00 punten per wedstrijd) [4-3-8]
Tegen Excelsior verliet Schaars bij een 1-1 stand het veld, Heerenveen won met 2-1. Dat telt dus als 1 punt met Schaars en 3 punten zonder Schaars.

Naast Schaars is er nog een andere geroemde naam die nauwelijks speelt:
Met Veerman: 36 uit 19 (1,89 punten per wedstrijd) [9-9-1]
Zonder Veerman: 33 uit 28 (1,18 punten per wedstrijd) [10-3-15]

Waarom speelt Veerman zo weinig?
 
Bovenaan