Speelronde 28

Speelronde 28


  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

stc

Well-known member
Wedstrijden

Zaterdag 1 April 2017 1830hrs

AZ - FC Groningen
PEC Zwolle - Excelsior

Zaterdag 1 April 2017 1945hrs
Sparta - PSV

Zaterdag 1 april 2045hrs
Heracles - Heerenveen
FC Utrecht - Willem II

Zondag 2 april 1230
Vitesse - NEC

Zondag 2 April 1430
ADO Den Haag - Roda JC
AJAX - Feyenoord

Zondag 2 April 2017 1645
FC Twente - Go Ahead Eagles
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Laat Sparta maar winnen. En de andere Rotterdamse clubs verliezen. Lijkt mij een prettig weekend.
 

JMD

Well-known member
Hup PSV
Hup Ajax

(kleine kansen op titels moet je altijd levend houden, en door het puntverlies van Ajax bij Excelsior hebben we plaats 2 toch al in eigen hand... ;) )
 

JMD

Well-known member
Wat krijgen we nou JMD. Na Janssen jij ook al Ajacied?
Nee hoor, no worries. Alleen hebben we plaats 2 in eigen hand, en is er nog een kleine kans op de titel. Daarvoor moet Feyenoord zondag wel verliezen, dus vandaar...

En ik gun het jullie meer dan Ajax, maar zolang PSV nog kampioen kan worden hoop ik daar nog op... ;)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Sinds wanneer ben jij zo positief ingesteld? Acht punten achterstand op Feyenoord en zeventien doelpunten met nog zeven wedstrijden te gaan.
 

stc

Well-known member
PEC Zwolle vs Excelsior. Een weerzien met het in sartoriaal opzicht verbluffend exquise cherise-rood uit de Kralingse periferie.


Wie is de arbiter van dienst bij de wedstrijd ADO Den Haag vs Roda JC? Dat luistert nauw bij het spreekwoordelijke koempelgejank in de nabeschouwing.

Scheids bij ADO - Roda is Higler
 

Eresd?g?

Banned
Zondag wedstrijd van het jaar voor zowel Ajax als Feyenoord. Dat wordt dus een draak van een wedstrijd. Schaken voor gevorderden en vooral niet willen verliezen. Ik hou t op 1 - 1 gelijkspel.

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat lijkt mij inderdaad uitgesloten. Feyenoord loopt het risico dat ze met die insteek het veld in gaan, Ajax moet winnen en zal zo gaan spelen. Ik zag dat er een mooie topic specifiek voor de Klassieker was geopend.
 

Eresd?g?

Banned
Dat lijkt mij inderdaad uitgesloten. Feyenoord loopt het risico dat ze met die insteek het veld in gaan, Ajax moet winnen en zal zo gaan spelen. Ik zag dat er een mooie topic specifiek voor de Klassieker was geopend.
Klopt maar dat was net na mijn post hier. Dus laten we idd in het andere topic verder gaan.

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk
 

delmaestro

Well-known member
Eindelijk de wedstrijd waar we allemaal naar uitkijken dit weekend!

En twee uur later ook nog Ajax-Feyenoord als toetje...
 
Bovenaan