Volgens Linssen heeft hij geen hands gemaakt.
Temeer daar de laatste weken goals zijn afgekeurd wegens handsballen onder het motto dat aanvallend hands altijd strafbaar is...Scheidsrechter/VAR Manschot kan opzouten wat mij betreft. Ga lekker een andere baan zoeken. Hoe kan dat een geldig doelpunt zijn van Linssen?
Tja...Schouten schuift door naar middenveld en zelfs dan speelt Obispo niet. Bosz lijkt er nu eindelijk achter te zijn dat Obispo gewoon tekort komt...
Die had de nul gehouden, en de winnende gemaakt. Vreemde zet van Bosz om deze WK international op de bank te zetten.Met obispo hadden we er nog meer tegengekregn…
Ja dat hoop ik ook. Verplichte degradatie naar 5de klasse. Het was zeer slecht allemaal. Het is een schande dat NEC niet bovenaan staat.Dat hoopte ik dus ook.
Maar nu hoop ik dat PSV uit de competitie wordt genomen.
Veels te hoog gegrepen de 5e klasse, daarin zou zelfs Feyenoord nog tweede worden.Ja dat hoop ik ook. Verplichte degradatie naar 5de klasse. Het was zeer slecht allemaal. Het is een schande dat NEC niet bovenaan staat.
Nee. Is niet gebeurt. Net voor de aftrap nam de heer Saibari nog wat drinken zag ik.De zon gaat onder iets voor 1845, zal mij niks verbazen als we iets later starten zodat de moslims nog even wat kunnen eten