Speelronde 27

Maasveld

Well-known member
De KNVB heeft nog wat ruimte in het speelschema omdat AZ en Ajax niet meer in de EL zitten. De midweken van 15 en 29 april en 6 mei zijn nog beschikbaar. Ook de midweek van 8 april (alleen AZ, Feyenoord, Utrecht en Ajax spelen dan) en het weekend van 18 april (alleen Utrecht en Feyenoord spelen dan) zijn nog beschikbaar.

Als al die inhaaldata dreigen vol te raken, dan zullen ze wel besluiten om zonder publiek te spelen, maar daar hebben ze dus nog een aantal weken voor.

Dit lijkt me een uitgelezen mogelijkheid om de play-offs te skippen.
 

Abubakari

Well-known member
Volgens de Telegraaf zou Ajax tot kampioen uitgeroepen worden mocht het seizoen niet meer uitgespeeld worden.
 

JMD

Well-known member
Gelukkig. Zijn we 100% zeker van Europees voetbal, want die PO zullen niet doorgaan.

Mooi dat dit kloteseizoen voorbij is. Streep eronder en richten op het nieuwe seizoen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik zou het aantal punten delen door het aantal miljoenen van de begroting :jerry:
 

Forza AZ

Well-known member
Ik zou het aantal punten delen door het aantal miljoenen van de begroting :jerry:

Dan is Emmen kampioen en degraderen PSV en Ajax (als deze begrotingen kloppen: http://www.soccernews.nl/news/604150/alle-begrotingen-op-een-rij-ajax-zet-psv-op-grote-achterstand)

Emmen 3,90
Fortuna Sittard 3,61
Willem II 3,52
VVV 3,50
Heracles 3,00
Sparta 3,00
AZ 2,20
RKC 2,14
Utrecht 2,05
Zwolle 1,93
Groningen 1,84
Heerenveen 1,83
Vitesse 1,58
ADO 1,23
Twente 1,17
Feyenoord 0,74
PSV 0,62
Ajax 0,51
 

Forza AZ

Well-known member
Volgens de Telegraaf zou Ajax tot kampioen uitgeroepen worden mocht het seizoen niet meer uitgespeeld worden.

Lijkt me niet dat andere clubs daarmee akkoord gaan. Doelsaldo kun je niet tellen natuurlijk met niet allemaal dezelfde tegenstanders, dus dan gaat het op onderling resultaat. ;)
 

De Wolf

Well-known member
De competitie kan rustig een maand stil liggen. Het zou alleen kunnen betekenen dat we dit seizoen geen play offs hebben.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Je kunt, zonder EK het hele resterende programma tot ergens in juni laten doorlopen.

Met drie duels per week, kun je in zo'n 6 weken dus alles spelen.
 

De Wolf

Well-known member
Het is afwachten hoe lang deze ellende gaat duren. Voorlopig is alles tot 31 maart afgelast maar dat kan net zo goed weer met een aantal weken verlengd worden.
 
Bovenaan