Ik ben om. Angelino is de beste linksback aller tijden!
Maak er maar afgelopen weekend van.Nou ja, in ieder geval van deze eeuw
Ik ben om. Angelino is de beste linksback aller tijden!
Opgenomen in het elftal van de week. Dat noem jij agumentatie en onderbouwing. Tobias Sana is ook ooit opgenomen geweest in het elftal van de week. Laten we nietszeggende elftallen van de week vooral serieus nemen. Daryll Lachman is nu zeker ook een wereldverdediger die in de halve finale CL gaat spelen, want die staat er ook in. Lex Immers met zijn eerste goede wedstrijd in 3 jaar staat er ook in. Barcelona heeft al gebeld heb ik vernomen.Het was ook heel gewaagd concept, met argumenten ?n onderbouwing.
Gelukkig kun je dan nog altijd de schijtlollig hyperbool inzetten.
Lex Immers heeft wel eens het Europese elftal van de week gehaald.
Dan is dus bewezen dat Lexie ?cht een Europese topper is.
Of jij daar nog aan twijfelde. Tuurlijk is Immers een Europese topper.
Met pokeren he.
Opgenomen in het elftal van de week. Dat noem jij agumentatie en onderbouwing. Tobias Sana is ook ooit opgenomen geweest in het elftal van de week. Laten we nietszeggende elftallen van de week vooral serieus nemen. Daryll Lachman is nu zeker ook een wereldverdediger die in de halve finale CL gaat spelen, want die staat er ook in. Lex Immers met zijn eerste goede wedstrijd in 3 jaar staat er ook in. Barcelona heeft al gebeld heb ik vernomen.
Heeft ook de statistieken die bij een buitenspeler horen qua assists. Je zag ook dat ETH een tweede rechtsback inbracht om het gevaar van de voorzetten van Angeli?o te smoren....
Woensdag is het dan zover. Emmen uit, makkie. Ajax staat dan voor het eerst sinds eeuwen weer een keertje bovenaan in de Eredivisie.
Lex Immers heeft wel eens het Europese elftal van de week gehaald.
Niet waar, vorig seizoen heeft Ajax ook wel eens gedurende een speelronde bovenaan gestaan. Het gaat erom waar ze donderdagavond na PSV - PEC staan.
In een week dat alleen Feyenoord speelde???
Niet waar, vorig seizoen heeft Ajax ook wel eens gedurende een speelronde bovenaan gestaan. Het gaat erom waar ze donderdagavond na PSV - PEC staan.
Dit seizoen zelfs. Derde speelronde of zo. Uur later was het niet meer zo.
Met Behich als directe concurrent zou Leigh ook onbetwist basisspeler bij PSV zijn.Van een degradatiekandidaat naar een topclub en onbetwiste basisspeler. Maar goed, lagaan.