Speelronde 27

Maasveld

Well-known member
Ajax staat inmiddels op 91 goals en gaat met 7 duels te gaan de 100 dus wel halen. Dat is voor Ajax voor het eerst sinds 2010. De laatste ploeg die dat in de eredivisie lukte was PSV in 2013. (NEC in de JL in 2015 scoorde er ook meer dan 100). Aangezien PSV op 80 staat is de kans dus aanwezig dat er dit seizoen 2 ploegen de kaap van 100 gaan ronden. De laatste keer dat dat gebeurde was in 1988, toen PSV en RKC dat deden. RKC wel in de eerste divisie. De laatste keer dat dat er 2 eredivisieploegen de kaap van 100 rondden was in 1986, toen Ajax 120x doel trof en PSV 100. PSV werd toen kampioen.

Joepie!!!!

Maasveld

Well-known member
Wie heeft der eens eigenlijk ooit verzonnen dat die Angelino een goeie traptechniek heeft? Die man kan der echt geen kut van.

Eef de Kip

Well-known member
Dan is het vervolgens de vraag waar we kansloos tegen een gelijkspel oplopen, Emmen of Willem II. Kijken of ze nu karakter tonen en deze 2 winnen.

zwammy

Well-known member
Wie heeft der eens eigenlijk ooit verzonnen dat die Angelino een goeie traptechniek heeft? Die man kan der echt geen kut van.

Dat was zwammy. Binnen 3 jaar speelt hij bij een halve finalist uit de CL.

Ik zie PSV niet zo snel de halve finale CL halen.

Gister zijn achtste assist, sowieso de gevaarlijkste PSV'er.

Toch erg dat Abu de enige met kijk is hier in het topic.

Batigoal

Well-known member
Iemand die bij NAC er bovenuit steekt lijkt al gauw van Paris SG-niveau natuurlijk.

Op vi.nl las ik over Gakpo die onterecht(?) werd teruggefloten in een 1 op 1 bij een 2-1 stand. Zag hem niet in de samenvatting op Studio Sport zitten. Was dat idd randje of was het wel buitenspel?

Volgens mij stond Gapko inderdaad net niet buitenspel. Het was wel totaal verkeerd ingegrepen door Magallan, die wederom een zwakke invalbeurt had. Ik hoop maar dat het vooral aanpassingsproblemen zijn, want voorlopig lijkt hij in niks een stabiele basisklant voor komend seizoen te zijn.

Atreides

Well-known member
Angeli?o heeft een uitstekende trap. Dat kan een klein kind nog zien.

Heeft ook de statistieken die bij een buitenspeler horen qua assists. Je zag ook dat ETH een tweede rechtsback inbracht om het gevaar van de voorzetten van Angeli?o te smoren....

Pascallovic

Well-known member
Volgens mij stond Gapko inderdaad net niet buitenspel. Het was wel totaal verkeerd ingegrepen door Magallan, die wederom een zwakke invalbeurt had. Ik hoop maar dat het vooral aanpassingsproblemen zijn, want voorlopig lijkt hij in niks een stabiele basisklant voor komend seizoen te zijn.
Het leek inderdaad nergens op wat hij deed bij dat moment. Al vond ik het ook een vreemde actie van Frenkie om vanuit die positie degene aan te spelen die totaal niet kan voetballen. Dat moet hij op de training toch ook gezien hebben. Voor de rest heeft Magallan bij een aantal voorzetten nog wel redelijk gereageerd, door zijn tegenstander het koppen onmogelijk te maken. Heb nog niet gezien waarom deze jongen nou kostte wat kost moest komen en we daar 3 transferperiodes over gedaan hebben om hem te halen voor 9 miljoen. Echt een mislukte Joel Veltman, die wel enige vorm van bewegelijkheid heeft.

zwammy

Well-known member
Als je zoals gisteren 100 voorzetten geeft komt er ook weleens eentje aan. Verbeterde versie van Mitchell Dijks.

Toch knap dat je als linksbackje 100x kan opstormen. Maar we wachten wel af, dit forumpje bestaat nog wel als Angelino in het Spaans elftal en bij Barca of real speelt :duim:

JMD

Well-known member
Het leek inderdaad nergens op wat hij deed bij dat moment. Al vond ik het ook een vreemde actie van Frenkie om vanuit die positie degene aan te spelen die totaal niet kan voetballen. Dat moet hij op de training toch ook gezien hebben. Voor de rest heeft Magallan bij een aantal voorzetten nog wel redelijk gereageerd, door zijn tegenstander het koppen onmogelijk te maken. Heb nog niet gezien waarom deze jongen nou kostte wat kost moest komen en we daar 3 transferperiodes over gedaan hebben om hem te halen voor 9 miljoen. Echt een mislukte Joel Veltman, die wel enige vorm van bewegelijkheid heeft.

Is daar 9 miljoen voor betaald???:cab:

Pascallovic

Well-known member
Toch knap dat je als linksbackje 100x kan opstormen. Maar we wachten wel af, dit forumpje bestaat nog wel als Angelino in het Spaans elftal en bij Barca of real speelt :duim:
Dat is helemaal niet knap, dat deed Dijks ook en zie ik heel veel linksbacks doen.

Atreides

Well-known member
Kom er maar in Maasveld & Pascallovic. Zowel het AD en als de VI hebben hun keuze bekend gemaakt:

27-eredivisie-elftal-vd-week-442.jpg

694

Laatst bewerkt:
Bovenaan