Speelronde 27

stc

Well-known member
Ik vind het best knap dat je met 11 nederlagen en een negatief doelsaldo op de 5de plaats kan staan.

JMD

Well-known member
Ik vind het best knap dat je met 11 nederlagen en een negatief doelsaldo op de 5de plaats kan staan.
Heracles heeft weinig gelijk gespeeld, dat scheelt ook. Verder betekent het feit dat PSV en Ajax veel winnen automatisch dat je minder punten dan gemiddeld nodig hebt om hoog te komen.

Batigoal

Well-known member
Spectaculair basisdebuut van Buitink, maar ik hoorde zowel Slutsky als hemzelf zeggen dat hij geen supertalent is en geen techniek heeft. Dus een nieuwe Kuyt? Dan mag hij wel wat aan zijn teksten doen!

Zuur voor De Graafschap en Fortuna Sittard. Ik vond eigenlijk alleen de laatste penalty een duidelijke strafschop, over die andere 2 kun je twisten. Al stond bij de openingstreffer Novakovich ogenschijnlijk buitenspel, dus daar zat het een beetje mee.

willy

Active member
Ook ik als PSV supporter vind dat Ajax betere spelers heeft.
Wel ben ik van mening dat ze het te vaak op techniek en talent willen redden.
Terwijl je soms ook juist de werkmentaliteit moet opbrengen omdat het net wat minder loopt.
Die knop kunnen ze net te weinig omzetten.

Ik teken vandaag voor een gelijkspel.

Jamel

Administrator
Forumleiding
NAC begint furieus aan de wedstrijd tegen VVV. De bezoekers komen amper aan de bal en NAC heeft al een mogelijkheid of vijf gehad. En dan besluit Van Anholt te blunderen en staat VVV na een klein kwartier met 0-1 voor.

Pascallovic

Well-known member
NAC begint furieus aan de wedstrijd tegen VVV. De bezoekers komen amper aan de bal en NAC heeft al een mogelijkheid of vijf gehad. En dan besluit Van Anholt te blunderen en staat VVV na een klein kwartier met 0-1 voor.

Tsja, ook Brood zit met die kwaliteitsarme selectie opgescheept.

Bovenaan