Speelronde 27

JMD

Well-known member
PSV speelt het parkeer de bus systeem met 4 verdedigers en 3 controleurs op het middenveld. Ajax begint met de Europese variant met Tadic in de spits. Ziyech begint ook in de basis.

Dat wordt dus een groot gat tussen middenveld en aanval. Kansloos dus, want neem aan dat De Ligt het Luuk de Jong lastiger gaat maken dan Blind/De Jong in Eindhoven.

Maar goed, het ergste wat vanmiddag kan gebeuren is dat het gat weer 2 punten is.

Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Man man man niet om aan te gluren. Tien minuten geprobeerd, maar de stream maar weer afgezet.

Eef de Kip

Well-known member
PSV speelt het parkeer de bus systeem met 4 verdedigers en 3 controleurs op het middenveld. Ajax begint met de Europese variant met Tadic in de spits. Ziyech begint ook in de basis.

Ik had ook niet anders verwacht. Ondanks het feit dat ik PSV sowieso niet zo aanvallend vind spelen hoeven ze natuurlijk niet en gokken vandaag ze gewoon op de counter met de snelheid van Bergwijn en Lozano. Logisch want tegen Ajax krijg je altijd wel een paar kansen.
Wordt lastig om de 0 te houden maar als we vandaag het CL niveau weten te behalen kan het nog wel wat worden.

JMD

Well-known member
Thy in blessuretijd nog met de 3-0... Verdomme, had 2-0 bij de satekroketten

Makanaky

Well-known member
Van mij hoeft 'ie helemaal niet meer te komen, hef die zooi gewoon lekker op. En Wildlands erbij.

JMD

Well-known member
Hups PSV!

Ik verwacht een Ajax dat als een razende uit de startblokken komt, dus laten we eerst de storm maar overleven. Kunnen we daarna kijken wat mogelijk is.

JMD

Well-known member
Ajax wint de toss en kiest voor wisselen van helft. PSV speelt dus de 2e helft richting het uitvak. De vorige 2x dat we wonnen was dat ook zo... :p

Bovenaan