Fijn dat Nelom weer bloemetjes aan het plukken is....
Pascallovic Well-known member 19 mrt 2017 #102 Miramar zei: Fijn dat Nelom weer bloemetjes aan het plukken is.... Klik om te vergroten... Tegen Slagveer kan dat doorgaans wel.
Miramar zei: Fijn dat Nelom weer bloemetjes aan het plukken is.... Klik om te vergroten... Tegen Slagveer kan dat doorgaans wel.
zwammy Well-known member 19 mrt 2017 #112 Dan verliest Feyenoord en speelt Ajax weer gelijk, ik wacht wel met hupsen
De Groene Scout Well-known member 19 mrt 2017 #115 Miramar zei: Heerenveen laat de sterspelers op de bank. Klik om te vergroten... Reza doet toch echt wel mee hoor.
Miramar zei: Heerenveen laat de sterspelers op de bank. Klik om te vergroten... Reza doet toch echt wel mee hoor.
JMD Well-known member 19 mrt 2017 #116 zwammy zei: Dan verliest Feyenoord en speelt Ajax weer gelijk, Klik om te vergroten... Waar kan ik tekenen?
zwammy zei: Dan verliest Feyenoord en speelt Ajax weer gelijk, Klik om te vergroten... Waar kan ik tekenen?
JMD Well-known member 19 mrt 2017 #118 Ik schakelde na 15 minuten in en heb Mulder bijna nog niet in beeld gezien... En weer bijna 2-0
E Eresd?g? Banned 19 mrt 2017 #120 Hopen op een snelle 2 - 0 en een gele kaart voor Vilhena. Rood mag ook natuurlijk