Speelronde 27

Speelronde 27


  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
PSV is dramatisch. Tempo is dat van een bejaardenteam. Mag toch hopen dat er naar komend seizoen toe afscheid genomen wordt van een flink aantal spelers en dat we vanaf volgend seizoen tegenstanders gewoon weer vanaf minuut 1 vol onder druk zetten.

Ik ben benieuwd welke club er zo gek is om ooit brenet over te nemen van ons. Misschien dat een hoofdklasser interesse heeft, dat is een beetje zijn niveau.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ondanks Brenet en JMD zijn pessimisme, staat PSV toch weer met 1-0 voor.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat maakt Baker, behalve z'n prima trap, nou tot zo'n supertalent? Ik zie het echt niet.
 

erka

Well-known member
Niks van Grunn gezien (heerlijk gegeten), maar wat ik ervan begreep is dat het wederom past in het seizoen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zo dan. Armenteros doet mee voor de slechtste strafschop van het seizoen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Niks van Grunn gezien (heerlijk gegeten), maar wat ik ervan begreep is dat het wederom past in het seizoen.

Alleen de eerste helft gezien. Groningen was echt veel beter. Diverse grote kansen om zeep geholpen. Willem II was helemaal nergens eigenlijk. Daarom was ik best verbaasd toen ik zag dat het 1-1 is geworden.
 

erka

Well-known member
Alleen de eerste helft gezien. Groningen was echt veel beter. Diverse grote kansen om zeep geholpen. Willem II was helemaal nergens eigenlijk. Daarom was ik best verbaasd toen ik zag dat het 1-1 is geworden.

Ok. Kansen missen was tegen Utrecht ook al zo. Is ook wel een probleem, we hebben een spits nodig.
 

JMD

Well-known member
Utrecht heeft een makkie vanavond; na een dik uur is het 0-3. Die pakken plek 4 wel.

Zeker. Punt is alleen dat ze er zo weinig voor kopen, ze moeten dan alsnog PO spelen.


2e helft was beter van PSV, begonnen goed scherp (al had er misschien een penalty voor Vitesse gegeven kunnen worden, maar ik zat achter het andere doel en we konden het niet goed zien), scoorde snel 1-0 en had daarna het spel goed vast en ging op zoek naar de 2-0. Toen die niet kwam zakte PSV weer terug in spel en niveau en kwam het een paar keer nog goed weg, maar had het zelf ook kansen op meer. Ik ben niet objectief natuurlijk, maar ik denk wel dat de zege verdiend was. Nog 7 duels en dan is dit mislukte seizoen voorbij en kan de renovatie beginnen. Nu eerst interlandbreak, daarna direct 3 speelrondes (ook midweek). PSV moet naar Sparta en Twente en ontvangt dan Willem II. Haal je daar 9 uit 3 dan wordt plaats 2 echt een zeer zekere optie, want in die duels speelt Ajax tegen Feyenoord en wij krijgen Ajax nog op bezoek.
 

stc

Well-known member
Gelukkig heeft PSV gewonnen en daar is alles mee gezegd.
Het spel was helaas dramatisch.

Een lichtpunt was Locadia. Dit is een hele verbetering t.o.v. Pereiro.

Vitesse was daarnaast ook niet goed. Vond Van Wolfswinkel de beste speler aan zijde van Vitesse.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nerveus opgestaan vanochtend. Het is weer eens zo'n dag. Heerenveen-uit ligt ons normaal gesproken niet, maar ik heb er nu wel vertrouwen in. Hopelijk scoort Feyenoord vroeg, dan knakt het vertrouwen bij Heerenveen ook gelijk.

De wedstrijd bekijken we in de kantine bij Excelsior. Hopelijk kunnen we daarna met een lekker gevoel de tribune op om Excelsior aan te moedigen tegen Ajax.

Hup Rotterdam!
 
Bovenaan