Speelronde 27

Speelronde 27


  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

PES5

Administrator
Forumleiding
Ouders met jonge kinderen die het stadion ontvluchten omdat die smerige tyfustokkies zich niet kunnen gedragen. Echt. Ik gun ze de pestpleuris die lui. Het gaat het hele jaar goed en er kan hier echt heel veel, maar vandaag gaat het weer mis dankzij die graftokkies.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! Wat een heerlijke dag op Woudestein! We zijn als een balletje, maar dat hoort bij een dag als vandaag. Niet normaal gewoon ?
T?t?le euforie!!!!
 

Jozsef

New member
Ghehehe! :duim: Die Mikey van Duinen, die heeft sinds kort een mental coach, kan niet anders.

Is dit dat eindelijk ?cht ons seizoen? Kan bijna niet anders, alle statistieken zijn in ons voordeel. Helaas nog paar lastige uitwedstrijden, waaronder ons kunstgrassyndroom bij Zwolle en Excelsior.
Als je alleen de 2e helft vandaag ziet ga je ook in de Arena winnen. Met Jones en Vilhena als uitblinkers vandaag. Maar ja, die krankzinnig slechte 1e helft toch weer. Daarom blijft die twijfel aanwezig...
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Haha en de Heerenveen supporters hebben zich natuurlijk weer keurig gedragen. :heinz:

Krijg jij de blafhik. Je hebt geen idee waar je over praat. Als je had gezien wat de uitsupporters op de thuisvakken hier flikken. Doe dat bij je eigen tokkieclub of bij Utrecht/Groningen/Twente en je hebt de poppen aan het dansen. Maar hier kan blijkbaar alles.
 

erka

Well-known member
C7SziB1XQAAJ0VD.jpg:large


:eek:mg:
 

Jozsef

New member
Krijg jij de blafhik. Je hebt geen idee waar je over praat. Als je had gezien wat de uitsupporters op de thuisvakken hier flikken. Doe dat bij je eigen tokkieclub of bij Utrecht/Groningen/Twente en je hebt de poppen aan het dansen. Maar hier kan blijkbaar alles.

Ik ben het met je eens hoor, heb ook een hekel aan dat (kleine) deel van Het Legioen maar heeft Heerenveen zelf hier ook niet een taak?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Tyfustokkies, pestpleuris, blafhik, verder nog alles goed in je bovenkamer?

Absoluut. Maar als ik met eigen ogen zie dat er van die lui echt tekeergaan tegen ouders met kinderen, dan kun je me niet kwader krijgen. Wanneer grijpt men eens in?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik ben het met je eens hoor, heb ook een hekel aan dat (kleine) deel van Het Legioen maar heeft Heerenveen zelf hier ook niet een taak?

Absoluut! Ze moeten die lui er gewoon hardhandig uitflikkeren.
Maar zoals ik zei, hier kan en mag alles. Je staat gewoon voor lul in eigen stadion.
 

erka

Well-known member
Krijg jij de blafhik. Je hebt geen idee waar je over praat. Als je had gezien wat de uitsupporters op de thuisvakken hier flikken. Doe dat bij je eigen tokkieclub of bij Utrecht/Groningen/Twente en je hebt de poppen aan het dansen. Maar hier kan blijkbaar alles.

Hoe staat het eigenlijk met die 8 Heerenveen-fans die die jongen van de Groningen Fanatics vlak bij zijn huis in zijn eentje hebben mishandeld?
 

Bernardo

Well-known member
Krijg jij de blafhik. Je hebt geen idee waar je over praat. Als je had gezien wat de uitsupporters op de thuisvakken hier flikken. Doe dat bij je eigen tokkieclub of bij Utrecht/Groningen/Twente en je hebt de poppen aan het dansen. Maar hier kan blijkbaar alles.

Dus dit is normaal gedraag van de Heerenveen ''supporters''? Capuchon tuig.

https://twitter.com/Plakplaat63/status/843457340959576065

Proberen via de hoofdingang naar binnen te komen. Goed bezig, jullie beginnen ook steeds meer op een ''tokkie'' club te lijken!:eek:mg:
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Pak dat er vooral uit. Zonder dat je ook maar een idee hebt van wat er gaande was.
 
Bovenaan