Speelronde 27

Speelronde 27


  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

Batigoal

Well-known member
Koolwijk weer eens met een misselijke actie. Die had vandaag al een paar keer rood kunnen hebben.
 

JMD

Well-known member
Wat heeft Neres misdaan dat hij nooit speelt?

Hij moet nog wennen aan het systeem. ;)

Dat is echt de enige reden die ik zou kunnen bedenken, want als je zo'n aankoop nu niet brengt, wanneer dan wel?


Tering HAsselbaink, leg die bal terug op Van Duinen (die perfect loopt) en het is 2-1.
 

Batigoal

Well-known member
Wat een arren moede. Na de volgende speelronde staan we 3e. Droevig seizoen heb je dan gedraaid.
 

Pascallovic

Well-known member
Gefeliciteerd met de titel Feyenoorders, dat is nu wel beslist. Ajax moet nog maar 2e zien te worden. Gebrek aan scorend vermogen breekt Ajax weer op.
 

Batigoal

Well-known member
Bij een achterstand slaat Bosz altijd dicht merk ik. Heeft ook hele rare tactische beslissingen. Van mij gooien ze de man eruit. Hij heeft het niet om in de top te werken.
 

JMD

Well-known member
Afgelopen. 1-1.

We komen dus tot 2 punten, met de directe ontmoeting tegen Ajax nog voor de boeg hebben we dus plaats 2 in eigen handen.

Feyenoord kan echt gaan afstrepen, 6 punten voor en een veel beter saldo met nog 7 duels. 5 zeges is genoeg. Als Feyenoord over 2 weken wint in Amsterdam is het wel helemaal klaar.
 
Bovenaan