Hij stelde dat Joey Kooij bij iedereen, ongeacht van welke club je bent, irritatie opwekt.Hoe bedoel je dat?
Hij stelde dat Joey Kooij bij iedereen, ongeacht van welke club je bent, irritatie opwekt.Hoe bedoel je dat?
En dat doet hij zelf ook?Hij stelde dat Joey Kooij bij iedereen, ongeacht van welke club je bent, irritatie opwekt.
PSV'ers zoals Mario en JMDAan wie dan wel?
Vieze vuile gore klootzak!PSV'ers zoals Mario en JMD
Aangetrouwde familie van Stengs, schoonzoon van Frank de Boer. De voorkeur is dus wel duidelijk ja.Kooij komt uit AZ gebied. Trek zelf je conclusie.
Ik zie nu de beelden (zat vanavond aan de andere kant van het stadion) maar dit is echt aanvallen van de keeper in de 5 meter. En dat mag daar niet.is deze treffer nou terecht afgekeurd?
Daar is dan weinig van te zien... Beetje zoals een leerling die tegen mij zegt: 'meneer, ik heb echt hard gewerkt de laatste weken', en ga je dan met hem praten dan blijkt hij 2 minuten per dag hard werken te vinden...Dat doet hij constant
Als die heel goede voorzet van hem er in was gegaan, had hij volgens jouw theorie wel goed getraind.Daar is dan weinig van te zien... Beetje zoals een leerling die tegen mij zegt: 'meneer, ik heb echt hard gewerkt de laatste weken', en ga je dan met hem praten dan blijkt hij 2 minuten per dag hard werken te vinden...
Hoezo?Kooij 🤡🤡🤡🤡🤡