Speelronde 26

Max

Administrator
Forumleiding
Je kan er dus toch een minuut bijlullen bij de vierde man. In de blessuretijd ligt het spel niet of nauwelijks stil en er komt toch een minuut tijd bij. Wat een arbitrage vandaag zeg.
 

gevegt

Well-known member
Dessers is 27 en had vandaag nog last van stijve benen na de wedstrijd van donderdag.
Mag ik dat vreemd vinden?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dessers is 27 en had vandaag nog last van stijve benen na de wedstrijd van donderdag.
Mag ik dat vreemd vinden?

Kwam terug van een blessure en het scheen een zwaar veld te zijn. Maar ik vind het ook wel opvallend. Het was een vroege wedstrijd en dit een late wedstrijd, dus hij had relatief veel rusttijd.
 

Miramar

Well-known member
Slot moet eens gaan bekijken hoe hij spelers het besef gaat bijbrengen om beter te beginnen aan een wedstrijd.
 

gevegt

Well-known member
Slot moet eens gaan bekijken hoe hij spelers het besef gaat bijbrengen om beter te beginnen aan een wedstrijd.
Dat doet elke trainer bij iedere wedstrijd.
Wat veel belangrijker is dat spelers de intrinsieke wil hebben om alles te geven. Wat weer met zich meebrengt dat spelers eerlijk moeten zijn hoe ze er fysiek voor staan.
 

Miramar

Well-known member
Dat doet elke trainer bij iedere wedstrijd.
Wat veel belangrijker is dat spelers de intrinsieke wil hebben om alles te geven. Wat weer met zich meebrengt dat spelers eerlijk moeten zijn hoe ze er fysiek voor staan.
Inderdaad, en het lef hebben om na vier foute passes (Malacia)gewoon eens te wisselen...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord zijn grootste probleem is dat ze ondanks de dominatie nauwelijks goede kansen weten te creëren in veel wedstrijden.
 

De Wolf

Well-known member
Clubs die met vuurwerk gooien verdienen wat mij betreft een nederlaag. Daarom vind ik ook dat Sparta flink genaaid is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gezien de matige vorm van Linssen had de scheidsrechter er onvoldoende vertrouwen in dat Linssen er iets mee zou kunnen. Dus daarom was het geen rood. Helder verhaal, Linssen heeft dit jaar nog geen goal gemaakt.
 

gevegt

Well-known member
Gezien de matige vorm van Linssen had de scheidsrechter er onvoldoende vertrouwen in dat Linssen er iets mee zou kunnen. Dus daarom was het geen rood. Helder verhaal, Linssen heeft dit jaar nog geen goal gemaakt.
Toch mooi dat een scheids dat feilloos in de gaten heeft en daarmee zijn kunde en vaardigheid over spelers kan beoordelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Toch mooi dat een scheids dat feilloos in de gaten heeft en daarmee zijn kunde en vaardigheid over spelers kan beoordelen.

Zeker. Beter dan handballer Van der Werff die onnodig een vrije trap weggeeft en geel pakt.
 
Bovenaan