Speelronde 26

Speelronde 26


  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .

Satyr

Administrator
Forumleiding
Noord-ooster manier van 'discussi?ren' doet me altijd denken aan de Westboro Baptist Church :jerry:
 

JFK

Well-known member
Bij NO denk ik altijd dat Henk Krol het is.
(Is natuurlijk niet zo, het is Ronald.)
 

noordooster

Well-known member
En die Satyr was anders ontzettend snel in het op verzoek veranderen van iemands gewone naam, maar weigert iets aan te passen wanneer iemand voor van alles en nog wat wordt uitgemaakt.
Schijnheilig figuur.
 

SanMark.

Well-known member
En die Satyr was anders ontzettend snel in het op verzoek veranderen van iemands gewone naam, maar weigert iets aan te passen wanneer iemand voor van alles en nog wat wordt uitgemaakt.
Schijnheilig figuur.

Jij hebt ook geen zin meer om hier wat te posten ?
 

noordooster

Well-known member
Maar verder gaat het wel?

Ja hoor, dank je.
Maar alles met recht als reactie op soortgelijke aantijgingen door diverse figuren hier.
En ja, ik kan niet alles over mijn kant laten gaan, hoewel ik de meeste onfatsoen die ik naar mijn kop krijg maar laat voor wat het is.
 

SanMark.

Well-known member
Ja hoor, dank je.
Maar alles met recht als reactie op soortgelijke aantijgingen door diverse figuren hier.
En ja, ik kan niet alles over mijn kant laten gaan, hoewel ik de meeste onfatsoen die ik naar mijn kop krijg maar laat voor wat het is.

Maar anderen wel de maat nemen.
 

noordooster

Well-known member
Het is altijd goed na te gaan wat een aanleiding is.
En wanneer iemand door 5 personen elk 2x wordt uitgescholden en dan daarvan 4x iets terugzegt, dan vallen bij bij sommigen die 4x meer op dan die 5x2 =10x.
Ik heb het idee, dat we daarom ook vakx moeten missen.
Dat begon nadat hij ooit ongestraft door iemand dood gewenst werd ( parachute die niet openging ofzo )
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is altijd goed na te gaan wat een aanleiding is.
En wanneer iemand door 5 personen elk 2x wordt uitgescholden en dan daarvan 4x iets terugzegt, dan vallen bij bij sommigen die 4x meer op dan die 5x2 =10x.
Ik heb het idee, dat we daarom ook vakx moeten missen.
Dat begon nadat hij ooit ongestraft door iemand dood gewenst werd ( parachute die niet openging ofzo )

Ten eerste zal alleen jij vakx echt missen. Ten tweede was het een referentie naar een eerdere parachutesprong waarbij vakx meerdere breuken heeft opgelopen, maar het wel heeft overleefd.

Neemt niet weg dat zowel PES5 als vakx er best een weekje van af mochten.
 

zwammy

Well-known member
Het zou ons sieren als we wat minder zouden zoeken en wat vaker zouden denken lagaan. Waarbij wel opgemerkt moet worden dat vakkie er terecht afligt op het moment.
 

vakx2.0

Banned
Wat 'n belachelijk ban was dat, stoere jongen. Ik heb geen doodsverwensing geplaatst. Dat je 'm meteen verwijderde en pas - na lang zeuren van Zwammy - blijkbaar stiekem achter de schermen nog even liet zien zegt genoeg. Hypocriete lul.

Dat je zelf post je over mensen die volgens jou mogen branden in de hel (is dat dan striktgenomen ook geen doodsverwensing?) ... daar lachen we dan maar om.
Dat je supermoderator vriendje Abubakari het blijkbaar heel normaal vinden om mijn persoontje op misselijkmakende wijze te linken aan die aanslagpleger in Utrecht ... het zal ook allemaal wel 'scherts' en 'humor' zijn.
Dat die Eef de Kip spuitend klaarkomt op mijn ban en er als een vuige NSB'er in alle openbaarheid nog schaamteloos een paar weken bij bedelt ... terwijl hij NO ondertussen voor 'autist' uitmaakt (is dat dan geen ziekteverwensing) ... het hoort erbij op DVK.

Maar o wee ... als vakx aangeeft hij er geen traan om zal laten als mijnheer Sjaak Swart straks voor eeuwig stil is ... dan heet dat een 'doodsverwensing' te zijn en is het ineens allemaal bloedserieus en verschrikkelijk.

Wat een sneu bespottelijk zooitje mods zijn jullie zo bij elkaar. Beetje politie agentje spelen op een forum waar helemaal niemand vrijuit gaat. De hardschreeuwers voorop, he Kip.

We lachen er maar weer om.
 
Bovenaan