Speelronde 25

JMD

Well-known member
10 corners krijgen en er werkelijk niks mee doen, geen wonder dat PEC de ploeg is die het minst uit standaardsituaties haalt.

Berghuis is wel weer lekker aan het strooien met passjes. Ja, hij zal niet meer zo goed zijn als vroeger, maar die passjes blijft hij heerlijk geven.

JMD

Well-known member
Nou jongens, nog 10 minuten om te scoren en anders is de kans op plek 2 definitief klaar.
Ik zie Feyenoord vanmiddag ook niet zomaar winnen in Enschede, maar als Ajax hier punten verspeelt en Feyenoord wint dan wordt het wel een flink stuk lastiger ja. (alhoewel Feyenoord ook nog tegen Ajax en NEC moet)

Daar komt Carrizo.

Eef de Kip

Well-known member
Met dit armoedige zooitje moet je de CL helemaal geeneens in willen.

Ik kan me niet herinneren dat ik naar zo’n armoedig Ajax heb zitten kijken

JMD

Well-known member
Velanas wil graag de boeken in als de maker van de 1-0 en verspeelt een flinke kans ipv de bal scherp voor te trekken.
Overigens leek het me buitenspel.

JMD

Well-known member
Ik kan me niet herinneren dat ik naar zo’n armoedig Ajax heb zitten kijken
Mwah
Kan me wel armoediger duels van Ajax herinneren de laatste jaren...

Maar vergeleken met 5-10 jaar terug is dit idd echt heel zwak. Onder De Boer was het ook vaak wel zwak maar werd er tenminste nog gewonnen en had je nog een klein beetje creativiteit

JMD

Well-known member
Je ziet ook geen Ajacied echt haast maken, echt alles of niets spelen
Gooi die bal naar voren dan..

Afgelopen, 0-0.

Batigoal

Well-known member
Echt een fucking schande dit.

Als Cruyff morgen niet ingrijpt door Grim eruit te gooien mag hij zelf per direct opflikkeren. En 90% van dit team komende zomer verkopen a.u.b.

Bovenaan