Speelronde 25

Susaa

Well-known member
Volgende week hedde gullie weer 3 punten tegen Feyenoord

De kans dat een getergd NAC gaat winnen is best groot idd,
nou ja misschien wordt het wel gelijk of zo...

Dit Feyenoord is echt waardeloos, geen idee wat ze aan het doen zijn en de vele irritaties tijdens de wedstrijd spreken boekdelen. En de trainer staat 90 minuten langs de lijn als een debiel heel druk aanwijzingen te geven, daar wordt je als speler toch helemaal gek van met zo'n clown aan de zijkant.

Batigoal

Well-known member
Het is wel een maf seizoen zo in de Eredivisie. Onder PSV weet niemand te overtuigen en ik zie online van veel clubs de supporters ontevreden zijn.

gevegt

Well-known member
Het is wel een maf seizoen zo in de Eredivisie. Onder PSV weet niemand te overtuigen en ik zie online van veel clubs de supporters ontevreden zijn.
Het voetbal is dan niet altijd even goed, maar elke club staat zo'n beetje waar ze dit seizoen horen gezien hun niveau.
Alleen NAC staat mijns inzien te laag.

JMD

Well-known member
En dan overtuigt PSV na de winterstop ook niet, nog geen heel duel (laat staan een hele helft) écht goed gespeeld. Je wint alleen veel op basis van individuele kwaliteit...

Bovenaan