Speelronde 25

JMD

Well-known member
En weer houden we niet de nul...
AL kan je aan zo'n goal niet echt iets doen, zit er schitterend in, maar hoe er verdedigd wordt...

JMD

Well-known member
Hopelijk wordt PSV nu wakker, anders kan je nog in de problemen komen als de 2-3 valt...

Kom op, 1-4 maken dus svp

JMD

Well-known member
In de aanval speelden vandaag bij PSV 'Me', 'Myself' and 'I'... Allemaal druk bezig met het eigen egootje, nooit de bal afleggen enz...
Tegen Heracles kom je daar mee weg, van de week tegen NEC niet

Maar goed, we zijn weer 1 duel dichter bij de titel.

stc

Well-known member
In de aanval speelden vandaag bij PSV 'Me', 'Myself' and 'I'... Allemaal druk bezig met het eigen egootje, nooit de bal afleggen enz...
Tegen Heracles kom je daar mee weg, van de week tegen NEC niet

Maar goed, we zijn weer 1 duel dichter bij de titel.
Ik hoop dat Feyenoord morgen punten verspeeld. Maar v Persie zal wel weer met 1 doelpunt winnen en FC Twente zal het weer laten afweten. Die maken betere Van Binnenuit filmpjes dan van de zogezegde top winnen.

JMD

Well-known member
NEC - Fortuna 1-3

Sinds Boekhoorn zei dat het volgend seizoen NEC - Real gaat worden hebben ze 10 punten in 4 duels verspeeld... Blijkt toch een stuk lastiger te zijn als je 'moet' ipv dat je 'mag'... ;) Wel als zijstap dat NEC spelers spaart voor dinsdag a.s., de halve finale beker, maar dan alsnog...
Top 4 komt nu ook gewoon in gevaar, want AZ en Twente kunnen aansluiten.

En ja, vorige week in de ArenA ging het (op het scoren na) heel goed, maar daar staat dan minder druk op dan dit soort wedstrijden die ze 'moeten' winnen om in de top te blijven.

JMD

Well-known member
Ik hoop dat Feyenoord morgen punten verspeeld. Maar v Persie zal wel weer met 1 doelpunt winnen en FC Twente zal het weer laten afweten. Die maken betere Van Binnenuit filmpjes dan van de zogezegde top winnen.
Ooit houden die mazzelige zeges met 1 doelpunt verschil op natuurlijk. Was afgelopen najaar ook zo, toen ze vaak nipt met 1 goal verschil wonnen en je zag dat dat vrij lastig ging (en ok, een 0-7 bij Heracles), uiteindelijk leidde dat tot een dramaserie...
FC Twente kan morgen op 2 punten van NEC komen bij winst, laat ze ddat maar doen dan... ;)

PES5

Administrator
Forumleiding
Chaotisch duel met een verdiende winnaar. Sparta viel me tegen.

Gezien ons programma, vind ik dat we 6e of 7e moeten kunnen worden.

Bovenaan