Speelronde 25

Wordt de voorsprong van PSV op Feyenoord na deze speeldag groter?

  • Ja

    Stemmen: 1 11,1%
  • Nee

    Stemmen: 8 88,9%

  • Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

fortuna1987

Well-known member
Niet onverdiend. We moeten ons niet te veel laten terugzakken, dan zit de eerste winst in Amsterdam sinds 1999 er misschien wel in.
 

JMD

Well-known member
2-1 door Sierhuis. Wat verrassend. Volgende puntverlies na weeeer een k*twedstrijd.
ZOu toch wel idioot zijn: speel je 3 thuisduels in 1 week tegen Utrecht, Villa en Fortuna en kom je het meest in de problemen tegen Fortuna
 

JMD

Well-known member
Als Ajax niet wint kan het definitief geen kampioen meer worden, het zal niet vaak gebeurd zijn dat dat zo vroeg al gebeurd is, dan moeten we terug naar de tijd voor Michels...

Tevens is PSV bij niet winst Ajax dan ook 100% zeker van Europees voetbal. Ook daar twijfelde niemand meer aan natuurlijk, maar puur voor de statistiek is dat wel mooi natuurlijk :)
 

stc

Well-known member
Als Ajax niet wint kan het definitief geen kampioen meer worden, het zal niet vaak gebeurd zijn dat dat zo vroeg al gebeurd is, dan moeten we terug naar de tijd voor Michels...

Tevens is PSV bij niet winst Ajax dan ook 100% zeker van Europees voetbal. Ook daar twijfelde niemand meer aan natuurlijk, maar puur voor de statistiek is dat wel mooi natuurlijk :)
Ik ga er eigenlijk al vanuit dat PSV Europees heeft gehaald, ook zonder of met overwinning van Ajax.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik wil nog wel iets verder gaan; de eerste 4 plekken staan vast en ook de volgorde zal niet meer wijzigen.
Nog even spannend wie nummer 5 wordt.
 

stc

Well-known member
Het is eigenlijk een schande dat Ajax zoveel punten heeft verspeeld dit jaar. Voor hetzelfde geldt moeten ze straks play offs spelen en missen ze Europees voetbal.
 

stc

Well-known member
Snap dan nooit dat je als coach dan niet met hem begint en na bv 3-0 wisselt...
Ik wel. Als je start en hij raakt geblesseerd dan kan hij niet mee doen in Europa. Dan heb je misschien minder kans om daar ook te winnen. Als Ajax gewoon met 2 tot 3 doelpunten had voorgestaan, dan had de heer Brobbey geeneens gespeeld.
 

JMD

Well-known member
Ik wel. Als je start en hij raakt geblesseerd dan kan hij niet mee doen in Europa. Dan heb je misschien minder kans om daar ook te winnen. Als Ajax gewoon met 2 tot 3 doelpunten had voorgestaan, dan had de heer Brobbey geeneens gespeeld.
Brobbey is wel vrij belangrijk voor dit Ajax, de kans om zonder hem het tot een goed eind te brengen is klein.
 
Bovenaan