Speelronde 25

Wordt de voorsprong van PSV op Feyenoord na deze speeldag groter?

  • Ja

    Stemmen: 1 11,1%
  • Nee

    Stemmen: 8 88,9%

  • Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

ALenstra

Well-known member
Vrijdag 8 maart
Go Ahead Eagles-PSV

Zaterdag 9 maart
FC Twente-Sparta
Almere City-FC Utrecht
RKC-Vitesse

Zondag 10 maart
AZ-Excelsior
Ajax-Fortuna Sittard
PEC Zwolle-FC Volendam
NEC-SC Heerenveen
Feyenoord-Heracles
 

JMD

Well-known member
Go Ahead uit, een van de potentiële bananenschillen die er nog over zijn... De rest van de top 5 heeft op papier eenvoudige thuisduels die allemaal zeges zouden moeten opleveren.
 

JMD

Well-known member
Saibari, Veerman nog steeds afwezig, Ramalho geschorst... Ben benieuwd hoe Bosz dat gaat oplossen. Schouten kan je naar achter halen, maar dan ben je 3 middenvelders kwijt...

Wordt wel tijd dat de ziekenboeg eens leeg gaat stromen (en dan van de zomer een goed onderzoek naar hoe het kan dat we zoveel blessures hebben)...
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Saibari, Veerman nog steeds afwezig, Ramalho geschorst... Ben benieuwd hoe Bosz dat gaat oplossen. Schouten kan je naar achter halen, maar dan ben je 3 middenvelders kwijt...

Wordt wel tijd dat de ziekenboeg eens leeg gaat stromen (en dan van de zomer een goed onderzoek naar hoe het kan dat we zoveel blessures hebben)...
Tygo Land kun je zo opstellen.
 

erka

Well-known member
Saibari, Veerman nog steeds afwezig, Ramalho geschorst... Ben benieuwd hoe Bosz dat gaat oplossen. Schouten kan je naar achter halen, maar dan ben je 3 middenvelders kwijt...

Wordt wel tijd dat de ziekenboeg eens leeg gaat stromen (en dan van de zomer een goed onderzoek naar hoe het kan dat we zoveel blessures hebben)...

Ik denk dat Go Ahead PSV helemaal afmaakt, geen enkele kans voor PSV met die flutselectie, ze mogen blij zijn als ze na 30 minuten niet met 5-0 achterstaan.
 

Maasveld

Well-known member
Saibari, Veerman nog steeds afwezig, Ramalho geschorst... Ben benieuwd hoe Bosz dat gaat oplossen. Schouten kan je naar achter halen, maar dan ben je 3 middenvelders kwijt...

Wordt wel tijd dat de ziekenboeg eens leeg gaat stromen (en dan van de zomer een goed onderzoek naar hoe het kan dat we zoveel blessures hebben)...
Het is wellicht wat experimenteel, maar je zou ook een verdediger in de verdediging kunnen zetten om de afwezigheid van Ramalho op te vangen.
 

stc

Well-known member
Go Ahead Eagles uit altijd lastig. Middenveld kan bestaan uit Til, Mauro JR en Tillman met een Schouten naast Boscagli. Maar dit is een te aanvallend ingesteld middenveld.

Maar ik denk dat Schouten in eerste instantie op het middenveld gaat spelen met Obispo naast Boscagli achterin. Til en Tillman dan op het middenveld en Mauro JR op de bank. Ook Teze centraal achterin, met v Aanholt en Dest op de back positie behoort tot de mogelijkheden.
 

JMD

Well-known member
Het is wellicht wat experimenteel, maar je zou ook een verdediger in de verdediging kunnen zetten om de afwezigheid van Ramalho op te vangen.
Dan moet je wel spelers hebben om dat experiment te kunnen doen... :) Wij hebben Obispo als verdediger op de bank, die is nog slechter dan Ramalho...
 

Maasveld

Well-known member
Dan moet je wel spelers hebben om dat experiment te kunnen doen... :) Wij hebben Obispo als verdediger op de bank, die is nog slechter dan Ramalho...
Je hebt ook nog Bella-Kotchap, Van Aanholt en Mauro (al is die laatste wel meer een middenvelder, maar twee seizoenen geleden geregeld achterin gestaan).
 

JMD

Well-known member
Bella-Kotchap is bijna alleen maar geblesseerd.
Vwb Van Aanholt heb je een punt, maar die staat nooit centraal achterin, wel linksachter, dan zou je Dest naar het centrum moeten zetten, of Dest naar rechts en Teze naar het centrum
Mauro in de verdediging is een noodgreep, is idd meer een verdediger, dan kan je beter Schouten daar neerzetten.
 

gevegt

Well-known member
Bella-Kotchap is bijna alleen maar geblesseerd.
Vwb Van Aanholt heb je een punt, maar die staat nooit centraal achterin, wel linksachter, dan zou je Dest naar het centrum moeten zetten, of Dest naar rechts en Teze naar het centrum
Mauro in de verdediging is een noodgreep, is idd meer een verdediger, dan kan je beter Schouten daar neerzetten.
Teze kan ook in het centrum spelen en dan v Aanholt of Mauro op de vleugel.
Keuze genoeg.
 

Bernardo

Well-known member
Tygo Land kun je zo opstellen.
Eens, fantastische voetballer. Speelde hier in Leeuwarden echt heel goed en ook afgelopen maandag weer een van de betere, misschien wel de beste voetballer die ik hier dit seizoen heb gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

JMD

Well-known member
Jij zette Mauro centraal.
Ik citeer even voor je:
"Vwb Van Aanholt heb je een punt, maar die staat nooit centraal achterin, wel linksachter, dan zou je Dest naar het centrum moeten zetten, of Dest naar rechts en Teze naar het centrum"

en daarna:
"Mauro in de verdediging is een noodgreep, is idd meer een verdediger, dan kan je beter Schouten daar neerzetten."

Ik heb volgens mij nergens gezegd dat Mauro centraal moet...
 

gevegt

Well-known member
Ik citeer even voor je:
"Vwb Van Aanholt heb je een punt, maar die staat nooit centraal achterin, wel linksachter, dan zou je Dest naar het centrum moeten zetten, of Dest naar rechts en Teze naar het centrum"

en daarna:
"Mauro in de verdediging is een noodgreep, is idd meer een verdediger, dan kan je beter Schouten daar neerzetten."

Ik heb volgens mij nergens gezegd dat Mauro centraal moet...
Dan heb ik je verkeerd begrepen.

Mauro en Obispo spelen allebei.
 
Bovenaan