Tygo Land kun je zo opstellen.Saibari, Veerman nog steeds afwezig, Ramalho geschorst... Ben benieuwd hoe Bosz dat gaat oplossen. Schouten kan je naar achter halen, maar dan ben je 3 middenvelders kwijt...
Wordt wel tijd dat de ziekenboeg eens leeg gaat stromen (en dan van de zomer een goed onderzoek naar hoe het kan dat we zoveel blessures hebben)...
Saibari, Veerman nog steeds afwezig, Ramalho geschorst... Ben benieuwd hoe Bosz dat gaat oplossen. Schouten kan je naar achter halen, maar dan ben je 3 middenvelders kwijt...
Wordt wel tijd dat de ziekenboeg eens leeg gaat stromen (en dan van de zomer een goed onderzoek naar hoe het kan dat we zoveel blessures hebben)...
Het is wellicht wat experimenteel, maar je zou ook een verdediger in de verdediging kunnen zetten om de afwezigheid van Ramalho op te vangen.Saibari, Veerman nog steeds afwezig, Ramalho geschorst... Ben benieuwd hoe Bosz dat gaat oplossen. Schouten kan je naar achter halen, maar dan ben je 3 middenvelders kwijt...
Dan moet je wel spelers hebben om dat experiment te kunnen doen... Wij hebben Obispo als verdediger op de bank, die is nog slechter dan Ramalho...Het is wellicht wat experimenteel, maar je zou ook een verdediger in de verdediging kunnen zetten om de afwezigheid van Ramalho op te vangen.
Je hebt ook nog Bella-Kotchap, Van Aanholt en Mauro (al is die laatste wel meer een middenvelder, maar twee seizoenen geleden geregeld achterin gestaan).Dan moet je wel spelers hebben om dat experiment te kunnen doen... Wij hebben Obispo als verdediger op de bank, die is nog slechter dan Ramalho...
Teze kan ook in het centrum spelen en dan v Aanholt of Mauro op de vleugel.Bella-Kotchap is bijna alleen maar geblesseerd.
Vwb Van Aanholt heb je een punt, maar die staat nooit centraal achterin, wel linksachter, dan zou je Dest naar het centrum moeten zetten, of Dest naar rechts en Teze naar het centrum
Mauro in de verdediging is een noodgreep, is idd meer een verdediger, dan kan je beter Schouten daar neerzetten.
Dat zei ik volgens mij in de post die je citeert...Teze kan ook in het centrum spelen en dan v Aanholt of Mauro op de vleugel.
Keuze genoeg.
Jij zette Mauro centraal.Dat zei ik volgens mij in de post die je citeert...
Deed maandag tegen Cambuur mee, dus die kun je dan toch prima opstellen? Sowieso, de titel verspeel je toch niet meer.Bella-Kotchap is bijna alleen maar geblesseerd.
Eens, fantastische voetballer. Speelde hier in Leeuwarden echt heel goed en ook afgelopen maandag weer een van de betere, misschien wel de beste voetballer die ik hier dit seizoen heb gezien.Tygo Land kun je zo opstellen.
Ik citeer even voor je:Jij zette Mauro centraal.
Dan heb ik je verkeerd begrepen.Ik citeer even voor je:
"Vwb Van Aanholt heb je een punt, maar die staat nooit centraal achterin, wel linksachter, dan zou je Dest naar het centrum moeten zetten, of Dest naar rechts en Teze naar het centrum"
en daarna:
"Mauro in de verdediging is een noodgreep, is idd meer een verdediger, dan kan je beter Schouten daar neerzetten."
Ik heb volgens mij nergens gezegd dat Mauro centraal moet...