Reinoud
Well-known member
Gooien inderdaad kansloos, aanstellen van keeper ook.Boeiend, kansloos dat bier gooien.
Gooien inderdaad kansloos, aanstellen van keeper ook.Boeiend, kansloos dat bier gooien.
Doe een keer normaal joh, genotje…Tijd om Vitesse uit de competitie te halen, tokkie supporters en ene Russische eigenaar
👏Ik had hem per direct afgefloten. Maar uberhaupt 1 ding goed doen is teveel gevraagd voor deze scheids.
sparta is de driepunter keihard gegund hoor!
Vind ik niet, moet maar een keer klaar zijn met dat gedoe. Gewoon 1 bekertje op het veld, staken die bende.Gooien inderdaad kansloos, aanstellen van keeper ook.
Genot!Doe een keer normaal joh, genotje…
Moreel gezien eigenlijk wel mee eens, maar ik vrees gewoon voor een lange, zeer vervelende weg voordat we daadwerkelijk zo ver zijn dat het niet meer gebeurd…Vind ik niet, moet maar een keer klaar zijn met dat gedoe. Gewoon 1 bekertje op het veld, staken die bende.
Of een seizoen verplicht met dermate goede camera's werken dat je de dader direct kunt identificeren en hem of haar voor de komende 25 jaar kunt verbieden om zich op wedstrijddagen ook maar in de buurt van het stadion te begeven.Moreel gezien eigenlijk wel mee eens, maar ik vrees gewoon voor een lange, zeer vervelende weg voordat we daadwerkelijk zo ver zijn dat het niet meer gebeurd…
Ik ben dan meer fan van een innovatiever idee dan staken. Kun je bijvoorbeeld een straf invoeren als: een seizoen verplicht met netten voor de thuisvakken? Of een seizoen verplicht 0.0% bier? Of een seizoen verplicht de onderste 10 rijen leeg?
Oh maar zodra de naam van die gast die met diarree in de broek bij Okoye wegvluchtte bekend is, meld ik hem hier wel hoor. Maken we gewoon een tweede Sywert van…Of een seizoen verplicht met dermate goede camera's werken dat je de dader direct kunt identificeren en hem of haar voor de komende 25 jaar kunt verbieden om zich op wedstrijddagen ook maar in de buurt van het stadion te begeven.
Bekende kwaal van trekpoppen…Nou delmaestro. Jullie directeur Pascalovic Wijkov vond het allemaal wel meevallen.
Voor de camera kwam hij toch wel anders over.Nou delmaestro. Jullie directeur Pascalovic Wijkov vond het allemaal wel meevallen.
Bij Cambuur is dat gewoon zo, op de tribune waar ik zit ben ik nog nooit gefouilleerd en achter de goal word iedereen of bijna iedereen gefouilleerd. Is ook niet raar, ze weten toch wel waar de problemen zich afspelen als die er zijn.Het gekke is: uitvoeringstechnisch zou je bijvoorbeeld zo’n volledige Zuidtribune waarschijnlijk best een heel stuk grondiger kunnen checken, fouilleren, identificeren etcetera. Alleen doe je het bij hen daadwerkelijk anders, beter en/of grondiger dan bij de rest, dan zouden een paar pisvlekken die zich daar gepakt door voelen daar maarzo een zaak van kunnen maken, en ik zou er nieteens van opkijken als ze dat nog winnen ook.
Ons wetboek is echt toe aan een paar stevige voetbalpagina’s…